امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3590
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۰۰

قرار بود بعد از توافق تکنولوژی وارد کنند نه ساندویچ فروشی و گروه موسیقی!

مسئول سازمان بسیج رسانه با انتقاد از رویکرد دولت در حوزه فرهنگی گفت: بعد از توافق قرار بود تکنولوژی و سرمایه وارد کشور شود اما این روزها ما اخباری در مورد ساندویچ فروشی مک دونالد و رفت و آمد گروه‌های هنری و طرب‌انگیز می‌شنویم.

خبرگزاری فارس: قرار بود بعد از توافق تکنولوژی وارد کنند نه ساندویچ فروشی و گروه موسیقی!

به گزارش حقوق نیوز، مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در جمع اصحاب رسانه مازندران و گلستان، اظهار داشت: هنوز جوهر توافق نوشته شده در وین خشک نشده که سفارت انگلیس بازگشایی شد و حرف از ورود مک دونالد به میان آمد.

وی افزود: اکنون هم شنیده می‌شود یک ارکستر آلمانی صهیونیستی قرار است وارد کشور شود. سوال ما این است که آیا این است نتیجه توافق و لبخند به آمریکا؟

مسئول سازمان بسیج رسانه با هشدار به اهالی رسانه برای اسیر نشدن در حاشیه‌های پیش آمده در ماه‌های اخیر تصریح کرد: نباید مطالبات مردم را در سطح ورود و خروج گروه‌های هنری پایین بیاوریم.

بصیری خاطرنشان کرد: این ملت چندین دهه است که از آمریکا و انگلیس و حامیان غربی آنها خسران دیده و اگر توافقی امضا می‌شود باید نتیجه آن حداقل تغییر در موضع‌گیری غربی‌ها علیه کشورمان باشد اما برعکس، دادگاه‌های آمریکایی به بهانه‌های خنده‌دار اقدام به ضبط اموال و پول‌های بلوکه شده متعلق به مردم کشورمان می‌کنند و هیچ کس هم مانع آنها نمی‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه ادامه داد: آنها توافق را امضا می‌کنند اما همزمان قیمت نفت را آنقدر کاهش می‌دهند که از چندین تحریم برای ما گران‌تر تمام شد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار دوستی از دشمن ساده انگاری است، گفت: مذاکره‌کنندگان به جای نطق و سخنرانی، اقدام عملی کنند و از طرف مقابل بخواهند که به جای فرستادن ساندویچ فروشی و گروه هنری یا کارتل‌های نفت خوار خود، تکنولوژی بفرستند.

بصیری تصریح کرد: اگر نمی‌توانیم از آنها تکنولوژی بگیریم لااقل اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و به فکر و تلاش جوان ایرانی اهمیت بدهیم. امروز جوانان ما به گروه موسیقی صهیونیستی آلمانی احتیاج ندارند بلکه به دنبال حمایت از خود برای ایجاد کار و اشتغال با استفاده از توان داخلی هستند./

 








Scroll to Top