امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3507
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۳۰

از شورای عالی جوانان چه خبر؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:‌ موضوع خاصی برای طرح در شورای عالی جوانان قطعی نشده است، اما امیدواریم سند ملی سلامت جوانان، سند ملی مشارکت‌های اجتماعی جوانان، کسب و کار در فضای مجازی و طرح ملی کارآفرینی را بتوانیم در این شورا مطرح کنیم.

به گزارش حقوق نیوز، محمدرضا رستمی  افزود: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان سه‌شنبه پایانی هر ماه برگزار می‌شود و پس از تشکیل جلسه بعدی این ستاد درباره زمان برپایی شورای عالی جوانان تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به عملکرد پیشین شورای عالی جوانان آیا پیش‌بینی چهارموضوع برای جلسه آتی زیاد نیست؟ گفت: طرح چهار موضوع در شورای عالی جوانان زیاد نیست. علت تصویب نشدن طرح‌های ارائه شده در جلسات پیشین، انجام نشدن کارهای کارشناسی کافی روی آن‌ها بود.

رستمی در پایان اظهارکرد: اصرار داریم نقاط ضعف و قوت و اصلاحات تمام برنامه‌هایی که قرار است در شورای عالی جوانان مطرح شود، در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بررسی شود. بدین ترتیب معاونان وزراء می‌توانند وزیران را قانع کنند که تمام نظرات تخصصی دستگاهشان در برنامه‌ها اعمال شده است بنابراین طرح‌ها در شورای عالی جوانان صرفا ارائه و سپس تصویب می‌شود./








Scroll to Top