امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3235
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۲۰

همه اقوام و مذاهب، گل‌های رنگارنگ سرزمین ایران هستند

روحانی در جلسه شورای اداری استان کردستان، سلاح اصلی در برابر توطئه‌ها را تقویت وحدت و فضای دوستی دانست و گفت: همه اقوام و مذاهب، گل‌های رنگارنگ سرزمین ایران هستند.

خبرگزاری فارس: همه اقوام و مذاهب، گلهای رنگارنگ سرزمین ایران هستند/برای تقویت وحدت باید آستانه تحمل را بالا ببریم


به گزارش حقوق نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز یکشنبه چهارم مرداد در جلسه شورای اداری استان کردستان با تاکید بر اینکه ملت ایران به‌دنبال اعتدال، برادری، ثبات، امنیت و صلح است، گفت: روی میز ایران اسلامی، تجاوز، تصرف سرزمین و دخالت در امور داخلی دیگران نیست؛ روی میز ما منطق و اخلاق است، همان طور که روی میز ما دفاع قاطع در برابر تجاوزگر نیز هست.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن می‌تواند الگوی جهانی شود، اظهار داشت: امروز کشورهای منطقه، ایران را به‌عنوان دلسوز منطقه می‌شناسند.

رئیس جمهوری در ادامه، سلاح اصلی در برابر توطئه‌ها را تقویت وحدت و فضای دوستی دانست و تصریح کرد: دسته‌بندی‌ها نباید ما را از زیر چادر وحدت خارج کند؛ همه اقوام و مذاهب، گل‌های رنگارنگ و زیبای سرزمین عزیز ایران هستند.

وی ادامه داد: برای تقویت بیش از پیش وحدت در جامعه باید تنوع و اختلاف نظر را به رسمیت بشناسیم و آستانه تحمل را تا پذیرش یکدیگر بالا ببریم.

روحانی افزود: باید اهداف اصلی را که توسعه و سربلندی کشو، معنویت، آبادانی و رفاه مردم و ایجاد اخلاق اسلامی و محمدی(ص) است، حفظ کنیم و پاس بداریم./

+ 0
- 0




Scroll to Top