امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3074
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۹

بخشش پاي چوبه دار

بخشش پاي چوبه دار

ارسال شده در 25 خرداد 1394 - 209 بازدید

ايران نوشت:
يک قاتل که در آستانه چوبه دار قرار داشت، با بخشش بزرگ دوباره متولد شد.
خانواده قرباني جنايت بدون هيچ چشمداشتي از خونخواهي گذشتند. هفتم تيرماه سال 90 مأموران پليس پايتخت در جريان يک نزاع خونين بين چند جوان که در خيابان جمهوري رخ داده بود، قرار گرفتند. مأموران وقتي دست به کار شدند، پي بردند پسري به نام «حميدرضا» در اين درگيري خياباني زخمي شده و به بيمارستان انتقال يافته است.
وقتي اين پسر جوان در جدال با مرگ تسليم و براي هميشه روي تخت بيمارستان خاموش شد، تيمي از اداره ويژه قتل پليس آگاهي براي رازگشايي از جنايت خونين وارد عمل شد و هنوز يک هفته نگذشته بود که قاتل به نام «بهزاد» دستگير شد.
بهزاد در بازجويي‌ها گفت: در خيابان جمهوري با دوستانم بزم مستانه داشتيم. همزمان حميدرضا و دوستش نيز در خيابان در حال عبور بودند و به ما نگاه کردند، بر سر همين موضوع بين ما درگيري پيش آمد. چون حالت عادي نداشتم و نمي‌دانستم چه بايد بکنم، با قمه به حميدرضا حمله‌ور شدم. وقتي به خود آمدم، فهميدم که چه اشتباهي کرده‌ام.
وي افزود: از همان دقيقه نخست جنايت پشيمان بودم و اين چند روز کابوس مي‌ديدم.
حکم قصاص
عامل اين جنايت وقتي در شعبه 71 دادگاه کيفري استان تهران از سوي پنج قاضي جنايي محاکمه شد و قتل را به گردن گرفت، از سوي هيأت قضايي به قصاص نفس - اعدام - و 80 ضربه شلاق محکوم شد.
بخشش بزرگ
در حالي که عامل جنايت با تأييد قضات ديوان‌عالي کشور در يک‌قدمي چوبه دار قرار داشت، خانواده قرباني جنايت بدون اينکه چشمداشتي به ديه داشته باشند، با بخشش بزرگ زندگي دوباره‌اي به قاتل پسرشان دادند. بنابر اين گزارش، صبح ديروز بهزاد براي رسيدگي قضايي از جنبه عمومي جرم باز پيش‌روي پنج قاضي ايستاد و محاکمه شد.
اين مرد در جلسه رسيدگي ابراز پشيماني کرد و از خانواده مقتول به خاطر اقدام انساندوستانه‌شان تشکر کرد.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است.
شما اولین نظر را بنویسید.
+ 0
- 0




Scroll to Top