امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18701
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۱:۰۰

خط دفاع از انقلاب استمرار دارد - نبرد زورگویان عالم با ایران اسلامی ابعاد وسیع و پیچیده‌ای پیدا کرد

سردار غیب‌پرور در مراسم گرامیداشت شهدای بازی‌دراز:خط دفاع از انقلاب استمرار دارد/ نبرد زورگویان عالم با ایران اسلامی ابعاد وسیع و پیچیده‌ای پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور لحظاتی پیش در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات غرورآفرین و حماسه‌ساز بازی‌دراز که در بقعه احمدبن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: خط شهادت و دفاع از انقلاب تداوم داشته و خواهد داشت و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند آینده را روشن و درخشان می‌بینم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این فرمایش مقام معظم رهبری آیا به‌دلیل عملکردی است که برخی مدیران دارند؟ نه، بلکه نگاه عمیق ایشان به کسانی است که پای دفاع ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی‌ها نسبت به ما کم نشده و دشمنان علاوه بر جنگ سخت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... نیز وارد نبرد با ما شده‌اند، تصریح کرد: امروز جنگ دشمنان با ما بیشتر و پیچیده‌تر شده است؛ البته جوانان و مردم ایران اسلامی سره را از ناسره به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به اینکه هر جا ایستادگی بود، برکت خدا هم در گرو همان ایستادگی بود، تاکید کرد: مگر می‌شود مردم بی‌بصیرت و سرخوش آرامش داشته باشند؟ آرامش در گرو ایستادگی است.

انتهای پیام/ن






Scroll to Top