امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18302
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ۱۳:۰۰

عبداللهی: افراد حاضر در ورزشگاه تبریز پیراهن قرمز پوشیده و حتما طرفداران تراکتورسازی بودند - کمیته

نامه باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات تبریزعبداللهی: افراد حاضر در ورزشگاه تبریز پیراهن قرمز پوشیده و حتما طرفداران تراکتورسازی بودند/ کمیته انضباطی فکری به حال بازی ما در تبریز کند

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال و گسترش‌فولاد و اتفاقاتی که در جریان این مسابقه روی سکوها رخ داد، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا باید این همه فحاشی صورت بگیرد. ما نامه‌ای را تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد و از کمیته انضباطی می‌خواهیم این موارد را پیگیری کنند.

وی افزود: مطمئنا ما یک بازی دیگر در تبریز داریم و نمی‌دانیم مسئولان چه برنامه‌ای برای آن مسابقه دارند ولی باید جلوی فحاشی‌ها گرفته شود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص صحبت‌های علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه طرفداران حاضر در ورزشگاه طرفدار گسترش فولاد نبودند، گفت:در هر صورت همگی آنها پیراهن‌های قرمز به تن داشتند و حتماً طرفداران تراکتورسازی بودند. کمیته انضباطی باید چاره‌ای بیندیشد و فکری به حال این موضوع کند. 

عبداللهی در خصوص اینکه شایعه شده منصوریان می‌خواهد رحمتی را به تبریز نبرد،گفت: تصمیم با کادر فنی است و آنها در مورد مباحث فنی صحبت می‌کنند. شاید او چنین تصمیمی بگیرد و شاید هم نه. 

وی با اشاره به بازگشت امید نورافکن به تمرینات استقلال گفت: بازیکنان برای بازگشت وی پادرمیانی کردند و او هم از کادرفنی و بازیکنان عذرخواهی کرد و به تمرین برگشت در مورد بازی کردن او هم کادر فنی تصمیم می‌گیرد. 

انتهای پیام/ا






Scroll to Top