امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18263
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ۱۱:۳۰

امضای میثاق‌نامه توسط هر 10 نامزد جبهه - رئیسی دعوت برای کاندیداتوری را پذیرفت - قالیباف: درصورت کا

در حال بروزرسانی/ گزارش فارس از دومین مجمع ملی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب»امضای میثاق‌نامه توسط هر 10 نامزد جبهه/رئیسی دعوت برای کاندیداتوری را پذیرفت/ قالیباف: درصورت کاندیداتوری از سازوکار جبهه حمایت می‌کنم/بذرپاش: دولت مسئله حل کن می‌خواهیم نه مسئله اعلام کن/رضایی: تصمیم برای حضور در انتخابات ندارم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه 17 فروردین ماه 96) با حضور سه هزار نفر از اعضای مجمع، رئیس و اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و برخی از شخصیت‌های برجسته سیاسی در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب در جوار مرقد مطهر حضرت امام(ره) آغاز شد.

*«برای مشاهده متن کامل اخبار، روی عنوان‌ها کلیک کنید»

*پخش زنده دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خبرگزاری فارس

مخاطبان فارس در سراسر کشور می‌توانند این مراسم را به‌صورت زنده و آنلاین در خبرگزاری فارس مشاهده  کنند.

برای مشاهده آنلاین مراسم به اینجا مراجعه کنید.

حجت‌الاسلام رحیمیان در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

همه 10 نامزد جبهه مردمی میثاق‌نامه را امضاء کرده‌اند/ جبهه مردمی مصلحتی جز اسلام و انقلاب اسلامی را در نظر نمی‌گیرد

در ابتدا، حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب صبح امروز در ابتدای دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در مجتمع شهر آفتاب تهران برگزار شد با عرض خیر مقدم به اعضاء و نمایندگان شوراهای شهرستانی و استانی و همچنین اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهارداشت: در محضر الهی امام زمان و در جوار مرقد امام راحل و شهدای اسلام شهادت می‌دهیم که با الهام از مکتب امام حسین و راه عاشورا هدفی جز اصلاح امور و خدمت به اسلام، نظام و انقلاب اسلامی نداریم.

*پیام حجت‌الاسلام رییسی به دومین مجمع جبهه مردمی/ بدلیل وقوع زمین‌لرزه لازم دانستم در کنار مردم بمانم

حجت‌الاسلام رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز و در دومین مجمع عمومی این جبهه که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود، گفت: آیت‌الله رئیسی تا دیشب بطور قطعی قرار بود در جلسه حضور پیدا کنند لیکن بدلیل وقوع زلزله در خراسان منصرف شده و پیامی را ارسال کردند.

برای مشاهده متن این پیام به اینجا مراجعه کنید.

*حضور کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جایگاه و ارائه برنامه/ پیام قالیباف و رئیسی به جمنا

در ادامه این مجمع، کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، برای ارائه گزارش و برنامه خود در جایگاه حضور یافتند.

 

*بذرپاش: دولت مسئله‌حل‌کن می‌خواهیم نه مسئله اعلام‌کن/ قرار بود دیپلماسی به اقتصاد یارانه بدهد نه از طریق دیپلماسی به فرانسه کمک کنیم

پس از حضور کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این مراسم، مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس نهم طی سخنانی اظهار داشت: قرارمان این نبود که از مردم بگذریم و به خودمان برسیم و بعد نجومی‌بگیر شویم. 

وی افزود: ما دولت مسئله‌حل‌کن می‌خواهیم نه دولت مسئله اعلام‌کن. فسادی که هر روز مردم را آزار می‌دهد راهش نهادهای نظارتی نیست، چرا که اگر حقوق‌های نجومی را مردم و رسانه‌ها اعلام نمی‌کردند چه کسی متوجه می‌شد؟

مرتضوی خبر داد

رئیسی دعوت برای کاندیداتوری در انتخابات را پذیرفت/ برنامه‌های ایشان بزودی اعلام می‌شود

حجت‌الاسلام رئیسی، صولت مرتضوی را به عنوان نماینده خود به دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فرستاد.

مرتضوی اظهار داشت: آقای رئیسی از اینکه از ایشان دعوت به عمل آمد تا داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را بپذیرد سپاسگزاری کرد. 

حمیدرضا حاجی بابایی:
امروز هر نقدی هست متوجه «خواص» است

به دنبال آن، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان طی سخنانی، اظهار داشت: رهبری و مردم، کشور را از پیچ‌های حساس عبور دادند و هر چه نقد هست به سوی «خواص» است، چون مردم کار خود را خوب انجام می‌دهند و امروز هم فرزندان خود را به سوریه می‌فرستند.

 

محسن رضایی:

تصمیمی برای حضور در انتخابات ندارم

محسن رضایی در پیامی به دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اعلام اینکه تصمیمی برای حضور در انتخابات ندارد،‌ تصریح کرد: باید پنج نفری انتخاب شوند که متناسب با سناریوهای احتمالی پاسخگو بوده و پیروزی را برای ما رقم بزنند.

علیرضا زاکانی:

دولت به بهانه کاهش تورم کشور را به رکود و مرگ مغزی فرو برده است

در ادامه نیز، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، در سخنانی با با تأکید بر این که دولت به بهانه کاهش تورم کشور را به رکود و مرگ مغزی فرو برده است، گفت: چرا دولت یک میلیون تن کاهش تولید در حوزه پتروشیمی داشته است؟

ادامه دارد..






Scroll to Top