امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18170
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ ۰۴:۰۰

مسؤولان مشغول آمار و ارقام و تئوری‌ها هستند - عده‌ای هنوز اقتصاد مقاومتی را باور ندارند - صف پیوست

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:مسؤولان مشغول آمار و ارقام و تئوری‌ها هستند/ عده‌ای هنوز اقتصاد مقاومتی را باور ندارند/ صف پیوستن به کمیته امداد را طولانی نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به میزان تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 اظهار داشت: به نظر می‌رسد که اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته و این سال بیشتر به برگزاری جلسات و تشکیل و سازمان‌دهی ستاد گذشته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت‌هایی که زیاد نتیجه‌بخش نبوده انجام شده است، افزود: یکی از دلایل عدم نتیجه‌بخش بودن این اقدامات تفکر و اندیشه‌ برخی مسؤولان در خصوص عدم باور اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مسؤولان با اینکه در ظاهر ژست اقتصاد مقاومتی می‌گیرند؛ اما در کتاب‌ها و نظریه‌هایی که مطرح می‌کنند، به اقتصاد لیبرالیستی معتقدند در حالی که ابتدا باید نسبت به کاری که قرار است انجام شود، باور داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل دیگر برخی از مسؤولان و تصمیم‌گیران این است که با واقعیت‌های جامعه بیگانه بوده و مشغول آمار و ارقام و تئوری‌ها هستند که با این‌ها مشکلی حل نمی‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مسؤولان باید این روحیه را داشته باشند که بین مردم و خودشان حصاری ایجاد نکنند، چرا که در این صورت فاصله بین فقیر و غنی روز به روز بیشتر می‌شود و صف پیوستن به کمیته امداد و بهزیستی طولانی‌تر می‌شود که این باید هشداری برای ما باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی را بتوانیم به درستی اجرا و عملیاتی کنیم قطعا شاهد رونق تولید، کاهش فاصله بین فقیر و غنی، رشد شاخص‌های اقتصادی و بالا رفتن درآمد سرانه خواهیم بود.

انتهای پیام/چ






Scroll to Top