امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18118
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ ۰۱:۰۰

کی‌روش: می‌دانید اختیار فوتبال ایران دست چه کسانی است!؟ - امروز چینی را شکست دادیم که ۵ روز قبل کره

هواداران عاشق تیم ملی هیچ‌وقت ایران را تنها نگذاشتندکی‌روش: می‌دانید اختیار فوتبال ایران دست چه کسانی است!؟/امروز چینی را شکست دادیم که ۵ روز قبل کره جنوبی را برده بود

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی مقابل چین در مرحله مقدماتی جام جهانی در نشست خبری، گفت: به بازیکنان تبریک می‌گویم. این تبریک به خاطر عملکرد خوبشان است. می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

وی به سوالی در مورد اینکه 11 بازیکن تیمش یک اخطاره هستند و این خطری برای مسابقات بعدی است هیچ جوابی نداد.

کی‌روش در مورد اینکه بازیکنان ایران شادبی لازم را نداشتند، تصریح کرد: شادابی تیم ملی چین را دیدید؟ شما خبرنگاری هستید که خواسته‌های زیادی دارید.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد پیروزی مقابل چین اظهار داشت:‌ برد امروز را به هوادارن تقدیم می‌کنم آنها به درخواست ما پاسخ بله دادند و از تیم خود حمایت کردند. این برد یک هدیه ناقابل برای هواداران بود.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی نزدیک به صعود به جام جهانی قرار دارد، یادآور شد: هنوز منتظر نتیجه بازی ازبکستان و قطر هستیم. بعد از مشخص شدن نتیجه این بازی باید بگویم 3 یا 4 تیم شانس صعود دارند و چیزی تمام نشده است. باید به مسیرمان ادامه دهیم. تمام تلاشمان را برای بازی با ازبکستان می‌کنیم و اگر اجازه دهند برنامه آماده سازی خود را اجرا می‌کنیم و گرنه مثل همین بازی 4 روز قبل از بازی، بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت میکنیم.

وی در مورد اینکه چه کسی اجازه برگزاری اردو را نمی‌دهد خاطرنشان کرد: گفتم اگر اجازه بدهند کارمان را می‌کنیم می دانید اختیار فوتبال ایران دست چه کسانی است.

کی‌روش در مورد اینکه عیدی خوبی به فوتبال ایران داد و اکنون تیم ملی با خیال راحت صدرنشین است و اینکه علت این اقتدار حمایت فدراسیون، حمایت هواداران و یا برنامه‌های تیم ملی است، تصریح کرد: مسائل مختلفی تاثیر گذار هستند. در درجه اول تحسین متعلق به بازیکنان است که در 6 سال گذشته عملکرد خوبی داشتند. در 5-6 سال اخیر که در ایران هستم با بازیکنانی که کار کردم همه عملکرد خوبی داشتند. در این جا وقت تکرار یکسری از مسائل نیست. بازیکنان تیم ملی هر وقت لباس تیم ملی را پوشیدند با دشواری‌هایی روبرو شدند. تشکر بعدی را از هواداران می‌کنم. آنها هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند. برخی می‌خواستند برخی مسائل را به هواداران منتقل کنند اما هواداران عاشق تیم ملی هیچ وقت ایران را تنها نگذاشتند و باید از آنها تشکر کرد. مسئله بعدی عملکرد تیم ملی است شاهد بودید امروز چینی را شکست دادیم که 5 روز قبل کره جنوبی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. متاسفانه برخی از نظر بینایی دچار مشکل هستند و نمی‌خواهند این مسئله را ببینند شکست دادن چین، کره و ازبکستان ساده نیست. مسابقات مقدماتی جام جهانی بسیار دشوار است. مسابقات ساده‌ای پیش رو نداریم فقط می‌توانیم چشم‌مان را روی این افراد ببندیم و اهمیتی برایشان قائل نشویم. آنها نمی‌توانند به هواداران واقعی دروغ بگویند.

سرمربی تیم ملی در مورد حضور وزیر و رزش و معاون اول رئیس جمهور گفت: از حضور این دو نفر که برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمدند خوشحال هستیم. درهای تیم ملی برای همه به خصوص مسئولان کشور باز است. در مورد حمایت صورت گرفته از تیم ملی هم نمی‌خواهم صحبت کنم. حتما درک می‌کنید مسائلی هست که نمی‌خواهم در آنها دخالت کنم این مسائل را باید به مهدی تاج واگذار کنم تا او کارش را انجام دهد. برای شخص من مناسب نیست که در مورد آنها صحبت کنم.

وی‌ در مورد عملکرد مهاجمان تیم ملی و از دست رفتن موقعیت‌های گل، اظهار داشت: باید کارمان را ادامه دهیم. عملکرد تیم ملی بسیار خوب است. در همه بازی‌ها موقعیت‌های گلزنی خلق کردیم و دیر یا زود این موقعیت‌ها هم تبدیل به گل می‌شود.

کی‌روش در مورد اینکه بعد از پرویز دهداری دومین مربی است که به جوانان بها داده است، گفت: در درجه اول کیفیت بازیکنان، استعداد و توانایی ‌آنها برایمان مهم است. سن کم یا زیاد مسئله اول من نیست. در چند سال گذشته همواره با بازیکنانی کار کردم که بتوانند در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در اختیار تیم ملی باشند. در 6 سال گذشته این کار را انجام دادم اما اکنون این موضوع به پایان رسیده و فضا و زمان برای اجرای پروژه‌هایی که در ذهن من است وجود ندارد زیرا در ایران به لطف یک سری افراد جوی درسته شده که این جو با حمایت یکسری از رسانه‌ها که اکنون مقابل من هستند حمایت شده است.

انتهای پیام/ک






Scroll to Top