امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16797
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰

نعمتی: اگر با گل من بازنده نمی‌شدیم بیشتر خوشحال می‌شدم - دیروز شانس با استقلال یار بود

اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، روند بازی تغییر می‌کردنعمتی: اگر با گل من بازنده نمی‌شدیم بیشتر خوشحال می‌شدم/ دیروز شانس با استقلال یار بود

سیامک نعمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شکست تیم پیکان مقابل استقلال گفت: ما روی نقاط ضعف استقلال کار کرده بودیم و برای 3 امتیاز هم وارد زمین شدیم اما متأسفانه در همان لحظات ابتدایی بازی به تیم ما شوک وارد شد و 10نفره شدیم که همان ضربه هم تبدیل به گل برای استقلال شد. این مسائل کار را برای ما خیلی سخت کرد. به هر حال مقابل استقلال و هوادارانش 10نفره شدیم و زمین هم لغزنده بود که این مسائل شرایط را برای ما پیچیده کرد.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه در نیمه اول با گلی که من زدم بازی مساوی شد اما در نیمه دوم هرچه از زمان بازی می‌گذشت بدن بازیکنان بیشتر تحلیل می‌رفت. گل دوم استقلال هم به بدن مدافع تیم ما خورد و اگر آن توپ به بازیکن ما برخورد نمی‌کرد گل نمی‌خوردیم. دیروز شانس با استقلال یار بود و هرچه زدند گل شد. البته با همه این شرایط، بازی خوبی را انجام دادیم و با وجود اینکه 10نفره بودیم اما کسانی که بازی را دیدند از این بازی لذت بردند.

نعمتی تصریح کرد: مطمئناً اگر بازی ادامه داشت ما می‌توانستیم حتی گل مساوی را هم بزنیم. شاید اگر گل دوم را 10 دقیقه زودتر می‌زدیم می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم اما دیر به گل رسیدیم و تا خواستیم به خودمان بیاییم بازی تمام شد.

بازیکن تیم پیکان در مورد داوری این دیدار هم اظهار داشت: در حیطه وظایف من نیست که درباره داور صحبت کنم اما شاید اگر دقیقه 5 بازی داور برای ما پنالتی می‌گرفت روند بازی کلاً عوض می‌شد. همان توپی را که پنالتی نگرفتند، روی دروازه ما آمد که سیاوش یزدانی اخراج شد و گل هم خوردیم. البته شاید هم صحنه مدنظر ما پنالتی نباشد و باید ببینیم کارشناسان داوری در این خصوص چه می‌گویند.

نعمتی درباره گلی هم که در این بازی به ثمر رساند، افزود: خدا را شکر می‌کنم که آن توپ تبدیل به گل شد و توانستم زحمات بچه‌ها را تبدیل به گل کنم اما حیف شد که باختیم. اگر با آن گل بازنده نمی‌شدیم، بیشتر خوشحال می‌شدم.

بازیکن تیم پیکان در مورد دیدار هفته آینده این تیم مقابل سپاهان هم اظهار داشت: ما قرعه سختی در لیگ برتر داریم. متأسفانه هم در نیم‌فصل اول و هم در نیم‌فصل دوم در بازیهای ابتدایی نتایج خوبی نگرفتیم اما امیدوارم روند ما از بازی با سپاهان خوب باشد.

انتهای پیام/ر






Scroll to Top