امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16182
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۳۰

دولت مقابل پدیده گورخوابی مسئول است - نباید به جای پاسخگویی موضع طلبکارانه داشت

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفت‌و‌گو با فارس:دولت مقابل پدیده گورخوابی مسئول است/ نباید به جای پاسخگویی موضع طلبکارانه داشت

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به مساله گورخواب‌ها اظهار داشت: دولت در مقابل افراد فقیر و بی‌بضاعت مسئول است و باید جامعه را از این آسیب‌ها نجات دهد.

وی  افزود: دولت اگر مسئولیت خود را به درستی انجام دهد و در جهت مبارزه با فقر حرکت کند کمتر انسانی به سمت مواد مخدر حرکت خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با  اشاره به اظهارات برخی افراد درباره عقیم‌سازی زنان معتاد اظهار داشت: دولت به جای پاسخگویی نباید از موضع دفاع و طلبکاری بیرون بیاید. چرا که دولت حتی در مقابل فرهنگ جامعه نیز مسئول است.

ابراهیمی تاکید کرد: در جامعه اسلامی موجب ننگ است که گورخواب و یا کارتن‌خواب وجود داشته باشد. دولت اگر خودش هم نمی‌تواند کاری کند لااقل این افراد را به مردم معرفی کند تا افرادی که از بضاعت مالی خوبی برخوردار هستند آنان را تحت پوشش قرار دهند چرا که احساس و عواطف در جامعه ما زنده است.

وی در پایان به سنت و روش دولت امیرالمومنین (ع) اشاره و خطاب به دولتی‌ها اظهار داشت: سمت و سوی حرکتی دولت باید روش امیرالمومنین (ع) باشد نه برخی روش‌های اشتباه؛ بنابراین دولت در مقابل گورخوابی و کارتن‌خوابی مسئول است و باید وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهد.

انتهای پیام/






Scroll to Top