امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 15109
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۸:۳۰

حامیان نامزد جمهوریخواه: ترامپ پیروز نشود، شورش می‌کنیم - سیستم پر از تقلب است

حامیان نامزد جمهوریخواه: ترامپ پیروز نشود، شورش می‌کنیم/ سیستم پر از تقلب است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که سه روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، حامیان نامزد جمهوریخواه درباره تقلب در انتخابات و «شورش» هشدار می‌دهند.

شبکه اسکای نیوز، خبرنگار خود را به یکی از تجمعات دونالد ترامپ در ایالت تعیین کننده و تاثیرگذار کالیفرنیا فرستاده تا گزارشی درباره انتخابات در این ایالت منتشر کند.

در فیلمی که این شبکه انگلیسی منتشر کرده، حامیان نامزد جمهوریخواه می‌گویند که اگر ترامپ پیروز نشود، برای «خلاص شدن از شر سیستم»، شورش خواهند کرد.

در ویدئو منتشر شده، یک آمریکایی که سنی از او گذشته، در ابتدا می‌گوید که او تجربه کار کردن با اعضای دموکرات و جمهوریخواه را در کارنامه خود دارد.

وی که خود را ساکن ایالت اوهایو معرفی می‌کند، گفت که برای شرکت در تجمع ترامپ خود را به فلوریدا رسانده است.

او می‌گوید «شما اینجا مردم حامی هیلاری کلینتون را نمی‌بینید. اینجا همه طرفدار دونالد ترامپ هستند».

او به برگزاری کنسرت‌های رایگان خوانندگان آمریکایی در حمایت از هیلاری کلینتون هم اشاره کرد و آن را ترفندی برای جذب مردم برای حضور در تجمعات حمایتی از کلینتون توصیف کرد.

این آمریکایی حامی نامزد جمهوریخواه همچنین تاکید کرد که دونالد ترامپ برای برگزاری تجمع نیازی به برگزاری کنسرت‌های رایگان ندارد.

او گفت همین هفته قبل من اینجا(فلوریدا) بودم. 20 هزار نفر در تجمع ترامپ حضور یافتند. مردم حامی او هستند و شما هیچ کسی را در خیابان‌ها با پوستر و پلاکارد هیلاری نمی‌بینید.

وی در ادامه با بیان اینکه «کسی به ما برای حضور در تظاهرات حمایتی پول نداده»، تاکید کرد که اردوگاه حامی هیلاری کلینتون برای برگزاری تجمعات به حامیانش پول می‌دهد.

خبرنگار شبکه اسکای نیوز درباره نظرسنجی‌ها از این آمریکایی سوال کرد و نظرش را جویا شد.

او گفت که علی رغم همه تلاش‌های متقلبانه هیلاری کلینتون در مسیر انتخابات، این ترامپ است که پیروز خواهد شد و کلینتون به زندان خواهد رفت.

او با تاکید بر وجود شواهد گوناگون «تقلب» در رقابتهای انتخاباتی 2016 گفت که «این یک سیستم پر از تقلب است».

مجری شبکه انگلیسی از او می‌پرسد که اگر ترامپ پیروز نشود، شما چه کار می‌کنید؟

این آمریکایی جواب داد: «ما شورش خواهیم کرد. ما از شر این بازیگران دلقک خلاص خواهیم شد. کلینتون و مارکسیست‌ها! بازی دیگر تمام شده است».

در ادامه این گزارش، خبرنگار غربی از یکی دیگر از آمریکایی‌های حاضر می‌پرسد: «نظر شما درباره شورش در صورت عدم پیروزی ترامپ چیست؟»

این آمریکایی در پاسخ می‌گوید که ما باید با اتحاد کشورمان را دوباره قدرتمند کنیم. او(ترامپ) بسیار قوی است. او چرا نباید پیروز شود؟

انتهای پیام/م

 






Scroll to Top