امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 15094
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۰۲:۰۰

مذاکرات سازنده‌ای با دستگاه قضایی عراق صورت گرفت - امضای تفاهم‌نامه در بحث مبارزه با تروریسم و حقوق

رئیس قوه قضائیه در بازگشت از عراق و در جمع خبرنگاران:مذاکرات سازنده‌ای با دستگاه قضایی عراق صورت گرفت/ امضای تفاهم‌نامه در بحث مبارزه با تروریسم و حقوق بشر اسلامی

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت‌الله «صادق آملی‌لاریجانی» پس از ورود به تهران با حضور در پاویون فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران درخصوص دستاورد سفر 7 روزه خود به عراق گفت: ما در این سفر مذاکراتی را با طرف عراقی داشتیم و با مسئولان قضایی این کشور دیدار کردیم. 

وی با بیان اینکه مذاکرات سازنده‌ای در این سفر با دستگاه قضایی عراق صورت گرفت، گفت: در سفر ما به کشور عراق تفاهم‌نامه خوبی به امضا رسید که مفاد آن برخورد با قاچاقچیان، مبارزه با تروریسم و مباحث حقوق‌بشر اسلامی و حقوق‌بشر در سطح بین‌الملل بود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: قرار شد تفاهم‌نامه‌ای هم در راستای شناخت دستگاه قضایی دو کشور داشته باشیم، ضمن اینکه دستاوردهای ایران در امور قضایی اختیار طرف عراقی قرار گرفت.

آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه التزام دو کشور به گسترش روابط فی‌مابین بالا است، گفت: ارتقای روابط در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی امکان‌پذیر است و قرار است این موضوع دنبال شود.

عالی‌ترین مقام قضایی کشور با اشاره به دیدار با آیت‌الله سیستانی گفت: ما با این عالم بزرگوار نیز دیدار و مذاکراتی داشتیم، فضای معنوی در این سفر بعد خاصی به آن داد و امیدواریم تفاهمنامه و مذاکرات انجام‌شده در کشور پیگیری شود.

انتهای پیام/






Scroll to Top