امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 14604
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۲۱:۰۰

پیروانی: هدف ما صعود به جام جهانی است - بازی با قطر برای ما مهم است

مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا- بحرینپیروانی: هدف ما صعود به جام جهانی است/ بازی با قطر برای ما مهم است

به گزارش خبرگزاری فارسی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: از تمام افرادی که در این جلسه حضور دارند، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال بحرین تشکر و قدردانی می کنم.
وی گفت: تیم ما از لحاظ روحی، روانی و جسمانی آمادگی کامل را برای شرکت در این دوره از مسابقات دارد و تمام هدفمان این است که به موفقیت بالایی دست یابیم و عنوان قهرمانی را کسب و به مسابقات جام جهانی صعود کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که در مسابقات دوره قبل میانمار برای ایران بازی می کردند، هم اکنون در بحرین حضور دارند گفت: همه این بازیکنان جدیدند و به خاطر شرایط سنی، هیچ کدام از ملی پوشان قبلی در تیم ما نیستند.
وی درباره اینکه تیم ایران بازیکن مصدوم و محروم دارد گفت: بازیکن محروم و مصدوم نداریم و همه در سلامت کامل به سر می برند و آماده هستند تا نمایش خیره کننده ای را از خود به جای بگذارند.

سرمربی تیم ملی در خصوص بازی با قطر گفت: به هر16 تیم حاضر در این دوره از بازی ها احترام می گذارم اما بازی با قطر برای ما مهم است زیرا قطر قهرمان دوره قبلی این مسابقات بوده است. ما دوست داریم به جام جهانی صعود کنیم و این هدف ما است.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران چه اردوهایی داشته و بازیکنان در چه سطحی از آمادگی هستند، گفت: تیم مایران از 21 ماه قبل تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده و در چین، آلمان، ترکیه و سنگاپور اردوها و مسابقات تدارکاتی مختلفی را برگزار کرده و از لحاظ روحی و جسمانی آماده هستیم تا کیفیت بالایی از خود را به نمایش بگذاریم. 
پیروانی در پایان گفت: من به تیم قطر احترام می گذارم اما برای گرفتن بالاترین امتیاز فردا به مصاف قطر می رویم.

انتهای پیام/ر






Scroll to Top