امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 14315
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ۲۳:۰۰

فریادرس: سردار همدانی در برابر فتنه سبز و تکفیری‌ها ایستاد - سردار، عامل خیزش حلقه‌ متصل مقاومت در

حبیب سپاه؛ فرمانده دل‎ها/4فریادرس: سردار همدانی در برابر فتنه سبز و تکفیری‌ها ایستاد/ سردار، عامل خیزش حلقه‌ متصل مقاومت در منطقه

طیب فریادرس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سردار همدانی حق بزرگی بر گردن بسیجیان کشور و محور مقاومت دارد، اظهار کرد: اگر سردار همدانی نبود شاید امروز سوریه‌ای نداشتیم که بسیج مردمی آن زنجیره مقاومت را حفظ کرده و باعث خیزش حلقه‌های متصل در منطقه باشیم.

وی، خیزش زنجیره مقاومت در یمن، عراق و لبنان را از برکات و مجاهدت‌های سردار همدانی دانست و ادامه داد: سردار همدانی در دوران دفاع مقدس، سرکوبی فتنه 88 و ایستادگی در برابر گروهک تروریستی داعش نقش برجسته‌ای داشت.

مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان، اسلام تکفیری با سردمداری داعش و اسلام سکولار را دو بخش از اسلام آمریکایی دانست و اضافه کرد: جنبش سبز و فتنه 88 تبلور اسلام سکولار در کشور بود.

فریادرس با تأکید بر اینکه سردار همدانی در برابر فتنه سبز و فتنه تکفیری ایستاد، تبیین کرد: او نقش بسیار برجسته‌ای در مقابله با این این دو فتنه داشت.

وی با بیان اینکه شهادت مزد ایثار و ایستادگی‌ سردار همدانی بود، تأکید کرد: امروز وظیفه ما تجلیل از مقام سردار همدانی و زنده نگه داشتن یاد اوست.

مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به برگزاری برنامه‎ای در دانشگاه بوعلی به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار همدانی، یادآور شد: در فضای مجازی، در حیطه مقاله‌نویسی و مسابقات کتابخوانی با محوریت سردار همدانی نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت تا نسل جوان بیشتر با تفکر سردار همدانی که محصول آن سرافرازی ملت بود، آشنا شوند.

این مسؤول عنوان کرد: برخی منافع ملی کشور را در گروی وادادگی در برابر غرب؛ به ویژه آمریکا می‌دانند، اما شهید همدانی به ما آموخت راه کسب عزت ملی در ایستادگی در برابر غرب است.

انتهای پیام/89039/ذ20






Scroll to Top