امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 13512
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۷:۰۰

قلعه‌نویی: کاش بازی با پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شد - تیم ملی مقابل چین به اهداف خو

نمی‌توان با اتکا بر آمار خوب گذشته به برتری دست یافتقلعه‌نویی: کاش بازی با پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شد/ تیم ملی مقابل چین به اهداف خود رسید

امیر قلعه‌نویی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تمرینات منظمی را بعد از چند روز تعطیلی سپری کرده‌ایم و تیم تراکتورسازی در شرایط مطلوبی برای مسابقه قرار دارد و امیدوارم در برابر پرسپولیس تهران بازی خوبی به نمایش گذاشته و هواداران خود را خوشنود سازیم.

وی در مورد آمار موفقش برابر پرسپولیس و کسب بهترین برد تراکتورسازی با هدایت وی، گفت: آمار به گذشته مربوط است و در تاریخ ثبت می‌شود و امروز نمی‌توان با اتکا به آمار به برتری دست یافت. امیدوارم در بازی با پرسپولیس روز خوب تراکتورسازی باشد و بتوانیم با پیروزی برابر این تیم، به صدر جدول صعود کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: تنها تاسف من برگزاری این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی است که امکان حضور تماشاگران کمتری را فراهم می‌کند و دوست داشتم این بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز و یا ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شد تا هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور می‌یافتند.

قلعه‌نویی گفت: در این بازی بازیکن محروم و مصدومی نداریم و از کادر پزشکی تیم نیز بابت تلاش خود جهت رسیدن بازیکنان مصدوم به مسابقات تشکر می‌کنم.

تیم ملی به اهداف خود رسید

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد بازی تیم ایران برابر چین گفت: تیم ملی ایران برابر تیم چین اهدافی داشت که به آنها رسید که یکی کسب امتیاز و دیگری بسته ماندن دروازه‌اش بود.

وی گفت: تیم ملی ایران برابر چین نمایش بهتری نسبت به بازی اولش با قطر ارائه کرد و امیدوارم این روند صعود در بازی‌های آتی ادامه داشته باشد و منجر به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی شود.

قلعه‌نویی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: البته بهتر است تیم ملی در شرایط مسابقه به مصاف حریفان خود رود و شرایط اردویی دیگر در جهان مرسوم نیست و تیم ازبکستان تنها شش روز قبل از بازی خود برای مسابقات آماده می‌شود و این روش می‌تواند مانع از تعطیلی‌های متوالی لیگ فوتبال کشور شود.

انتهای پیام/60017/غ40






Scroll to Top