امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 13025
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۶:۰۰

مدیران غیرمردمی آشكارا دروغ می‌گویند

احمدی‌نژاد در ادامه سفرهای استانی خود آخر هفته به شهر قزوین رفت. او برخلاف سفرهای اخیر خود، صحبت‌هایی كه بوی تبلیغات انتخاباتی از آن به مشام می‌رسد؛ ایراد نكرد. احتمالا این تغییر تاكتیك او به نقدهای اخیر معاون سیاسی وزیر كشور باز می‌گردد كه سفرها و گفته‌های اخیر احمدی‌نژاد را دارای شائبه انتخاباتی خوانده بود.

مدیران غیرمردمی آشكارا دروغ می‌گویند

به گزارش حقوق نیوز، محمدحسن مقیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: «درباره انتخاباتی‌بودن سخنرانی‌های احمدی‌نژاد تاکنون گزارش‌هایی داشتیم که در شورای تأمین شهرستان‌ها بررسی شده است. احمدی‌نژاد هم یکی از مردم ایران است و ضروری است که قانون را رعایت کند. اگر گزارشی درباره ورود زودهنگام تبلیغات انتخابات ٩٦ به دستمان برسد، قطعا اعلام خواهیم کرد».

به گزارش سایت دولت بهار، احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری سابق، در جمع مردم قزوین گفت: اساس کار مدیریت‌های غیرمردمی بر تفرقه‌افکنی و ایجاد فاصله‌ بین مردم است. اینان  توده‌های مردم را عوام می‌نامند و آنان را به سُخره می‌گیرند. مدیران غیرمردمی و اقلیت حمایت‌شده آنان، به خود اجازه می‌دهند آشکارا دروغ بگویند و به هرکس که بخواهند، هر تهمتی را بزنند؛ اما به اکثریت مردم حتی اجازه اعتراض یا دفاع از حقوق مُسلمِشان را نمی‌دهند».

در حاشیه این سخنرانی عده‌ای از مردم پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «حامی مستضعفین، خوش آمدی به قزوین»، «هشت سال کار جهادی کردی، خدا قوت»، «دلمان برای رئیس‌جمهوری از جنس خودمان تنگ شده است» و «آمریکا و استکبار هیچی به ما نداده، استقلال و آزادی با احمدی‌نژاده».

همچنین عده‌ای در پایان سخنرانی احمدی‌نژاد و خروج او از از مسجد غدیر قزوین به ‌دنبال ماشین او می‌دویدند و تلاش می‌کردند که نامه‌های خود را به دست او برسانند.

 









Scroll to Top