امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 13023
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰

مسئولان نباید به مردم دروغ بگویند

وزیردادگستری گفت:دشمن به دنبال آزار امنیتی ملت ایران است.

سرمایه کشور وحدت بین قوا و اقتدار اجتماعی است

به گزارش حقوق نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر همدان، با بیان اینکه منافقین کوردل با انقلاب و فرهنگ، سرمایه‌های مردم و نهضت بزرگ ما درافتادند و بزرگترین خیانت‌ها را در حق مردم روا داشتند، اظهار کرد: شهادت هزاران نفر از بهترین‌های این کشور بخشی از خیانت‌ها و ظلم‌های منافقین است.

وی با بیان اینکه اغلب بمبباران‌ها و جاسوسی‌ها توسط منافقین کوردل انجام می‌شد، افزود: اگر بنا باشد خیانت‌های این قوم روسیاه را بشماریم بسیار طولانی خواهد بود.

وزیردادگستری علت مشکلات اخیر کشور و بحث‌های هسته‌ای را منافقین عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان از جاسوسی و دروغ‌پردازی منافقین استفاده کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.

پورمحمدی با بیان اینکه منافقین پیوسته در حال خیانت و خباثت علیه ملت ایران هستند، عنوان کرد: دشمنان ما مترصد نابودی و لطمه زدن به نظام، فرهنگ و استقلال کشور هستند.

وی با بیان اینکه کینه‌توزی دشمن پایان ندارد و همچنان ادامه خواهدداشت، گفت: داعشی‌ها نیز اکنون کارهای 35 سال منافقین را پیش گرفته‌اند.

انقلاب در مسیر صحیح خود باقیمانده است

وزیر دادگستری با بیان اینکه ملت ما بر آرمان‌های خود استوار مانده است و انقلاب هنوز در مسیر صحیح خود حرکت می‌کند، تصریح کرد: انقلاب هنوز شعارهای خود را فراموش نکرده است و مردم مسیر امام(ره) و شهدا را از دست نداده‌اند.

پورمحمدی با بیان اینکه دشمن امروز ما همان دشمن 40 سال قبل است، ادامه داد: دشمن می‌خواهد از ملت ما انتقام بگیرد چرا که مردم ما استوار به راه خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: دشمن وقتی می‌بینند ما استوار به راه خود ادامه می‌دهیم برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند چرا که اگر آنان ببیند ما ضعیف و غرق در مشکلات هستیم، برای نابودی ما هزینه‌ای نخواهند کرد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه بیشترین طراحی‌ها توسط ابرقدرت‌ها و دشمنان علیه ملت ما به کار می‌رود، افزود: این همه هزینه و برنامه‌ریزی نشان‌دهنده این است که مردم ما با اقتدار به حرکت انقلابی خود ادامه داده‌اند و آنان نیز برای نابودی ما نقشه می‌کشند.

انقلاب ما تعیین‌کننده و نقش‌آفرین است

پورمحمدی با بیان اینکه هرکسی که قدرت دارد می‌تواند نقش‌آفرین باشد، اظهار کرد: دشمنان با ملت و رهبری ما دشمنی دارند چرا که انقلاب ما تعیین‌کننده، تاثیرگذار و نقش‌آفرین است.

وی با اشاره به اینکه دشمن اعلام کرده که شدیدترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران ایجاد کرده است، گفت: ملت ایران در مقابل فشارها و تحریم‌ها تسلیم نشد و سرافراز ایستاد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه مقاومت مردم باعث تسلیم دشمن و دست برداشتن آنها از ادعاهای گذشته شد، افزود: دشمنان به دنبال آزار امنیتی ملت ایران هستند.

پورمحمدی با بیان اینکه منافقین در سال‌های 59 و 61 تا 64 کشور را به آتش کشیدند، تاکیدکرد: آنان به دنبال از بین بردن آرامش کشور هستند.

وی با بیان اینکه دشمن نتوانسته به کشور ما آسیب بزند و از این به بعد هم نخواهد توانست، عنوان کرد: ملت ما ملتی است که در اوج تحریم‌ها  ایستادگی کرد و تسلیم نشد.

وزیر دادگستری تصریح کرد: در دو سال اخیر که قیمت نفت به یک سوم کاهش یافت، تمامی کشورهای صادرکننده نفت با تورم بالا مواجه شدند.

پورمحمدی بابیان اینکه اقتصاد کشورهای عربی و عربستان به منهای 2.7 درصد رسید، عنوان کرد: کشور ما در سال گذشته 1.1 درصد رشد اقتصادی داشته است.

وی با بیان اینکه تراز تجاری ما 960 میلیون مثبت شد، افزود: تورم نیز 1.5 درصد کاهش پیدا کرده است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه دشمنان باید پای امضا و عهدخود بایستند، ادامه داد: ما بدجنسی و بدعهدی دشمنان را قبول خواهیم کرد.

پورمحمدی علت آمدن دشمن به پای میز مذاکره را مقاومت ملت ایران دانست و گفت: کشور ما با تمام مشکلات و گرفتاری‌ها در مقابل دشمن سرتسلیم فرود نیاورد و دشمن نیز از همین موضوع هراس دارد.

سرمایه کشور وحدت بین قوا و اقتدار اجتماعی است

وی وجود امنیت در کشور را یکی از مسائل مهم تلقی کرد و ادامه داد: سرمایه اصلی کشور وحدت بین قوا و اقتدار اجتماعی است که در کشور وجود داد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه انتقاد منصفانه باعث پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم انتقاد کنیم، انتقاد ما باید بجا و دلسوزانه باشد.

وی با بیان اینکه دشمن از دشمنی خود دست برنخواهد داشت چراکه ما از انقلاب و رهبری خود دست نخواهیم کشید، گفت: تنها راه حل موفقیت و پیروزی ما مقاومت است.

وی بابیان اینکه ما نباید حتی یک قدم عقب بکشیم، ادامه داد: تلاش کردن و ایستادن تنها راه  موفقیت و پیروزی ما است.

وزیردادگستری در ادامه به حقوق‌هایی غیرمتعارف اشاره کرد و گفت: فسادهای مربوط به حقوق‌های نجومی حجمی ندارند اما مردم را آزار داد.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید به مردم دروغ بگویند و به آنها کلک بزنند، تصریح کرد: دولتی‌ها، کارمندان، اداری‌ها و مدیران باید پاک‌دست و خدمتگزار مردم باشند.

 









Scroll to Top