امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12965
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۳۰

تفكر دوم خرداد دنبال توقف انقلاب اسلامي است

فرمانده كل سپاه پاسداران با اشاره به اينكه امام خامنه‌اي(مد ظله‎العالي) چفيه خود را از سخنراني مصلي در سال 78 و براي مبارزه با تفكر دوم خرداد به گردن انداخت، گفت: اين تفكر به دنبال متوقف كردن انقلاب اسلامي است.

تفكر دوم خرداد دنبال توقف انقلاب اسلامي است

به گزارش حقوق نیوز، سرلشكر محمدعلي جعفري ديروز در جمع نخبگان بسيجي استان همدان با گراميداشت ياد شهدا به ويژه شهداي مدافع حرم افزود: وجود اين شهدا نشان از عمق ايمان و بصيرت در اين ديار دارد كه بايد قدر آن را بدانيد. سرلشكر جعفري با بيان اينكه انقلاب اسلامي با همه سختي‌ها و پيچيدگي‎هايي كه دارد توانسته خود را به اين مرحله از قدرت و امنيت و استقلال برساند اظهار كرد: همواره دشمنان خارجي و داخلي موانع مختلفي را در سر راه انقلاب قرار داده‌اند اما عامل موفقيت تا به امروز مجاهدت‌هاي افراد مختلف در عرصه جنگ سخت و نرم بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه انقلاب اسلامي بيرون از مرزها در ابعاد سلبي انقلاب با شعار استكبارستيزي و زير بار زور نرفتن در حال پيشرفت است، افزود: ايران پرچم استكبارستيزي را برافراشته است اما بايد بدانيم بنا به تعريف امام خامنه‎اي(مد ظله‎العالي) انقلاب پنج مرحله دارد و ما هنوز در مرحله سوم آن هستيم.  

از تهديدات نظامي عبور كرده‌ايم

سرلشكر جعفري ادامه داد: تهديدهاي نظامي و خارجي را به خوبي توانسته‌ايم مهار كنيم به طوري كه با وجود تهديدها در منطقه و دنيا يك اقتدار و امنيت در كشور ايجاد كرده‎ايم كه البته اين از نصرت‎هاي الهي است. اين مقام مسئول در عين حال اظهار كرد: به اين نكته بايد توجه كنيم كه آمادگي دفاعي و نظامي خود را حفظ كنيم و به دنبال ابعاد ايجابي انقلاب اسلامي باشيم.
وي ادامه داد: در بعد امنيتي الگو شده‎ايم چراكه امن‎ترين كشور هستيم و كسي نمي‌تواند عليه امنيت ايران اقدامي انجام دهد.

فرمانده كل سپاه در ادامه با بيان اينكه ما در كارهاي فرهنگي، اقتصادي، سياسي و... دشمنان داخلي داريم، ادامه داد: ديدگاه‌هاي مخالف ديدگاه رهبري مانع كار مي‌شود و به‌خصوص وقتي كه لايه‌هاي پوشش همچون اصلاحات يا رفرم مي‌خواهد مسير انقلاب را اصلاح كنند كار سخت مي‌شود. سرلشكر جعفري خاطرنشان كرد: باور اينكه تفكري مي‌تواند مقابل تفكر رهبري بايستد سخت است، چراكه ولي‌فقيه كسي است كه موضع‌گيري‎هايش تماماً از روي اسلام، قرآن و شرع است، اما سختي كار ما اين است كه بدانيم در داخل كدام مسئول و غيرمسئولي مخل است و بصيرت يعني همين. وي ادامه داد: التزام عملي به فرامين ولي فقيه يعني اينكه اگر باور ديگر هم داري به تفكر رهبري عمل كني؛ نه اينكه شعار انقلاب بدهي و كار ديگري انجام بدهي يا قهر كني، چرا كه اين طور انقلابي بودن‎ها ارزش ندارد. 

بايد مراقب تهديدات داخلي باشيم

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار كرد: موانع اصلي پيشرفت همه انقلاب‌ها هميشه از داخل بوده است، همه انقلاب‎هاي مادي و كمونيستي نيز همواره از داخل ضربه خوردند و ما نيز بايد مراقب تهديدات داخلي باشيم. وي با اشاره به اينكه امام خامنه‌اي(مدظله‎العالي) چفيه خود را از سخنراني مصلي در سال 78 و براي مبارزه با تفكر دوم خرداد به گردن انداخت، گفت: اين تفكر به دنبال متوقف كردن انقلاب اسلامي است. سرلشكر جعفري ادامه داد: آنها مي‌خواهند در مسير انقلاب اسلامي اصلاح انجام بدهند و با دادن شعارهاي عوام‎فريبانه اعم از عدالت اجتماعي و... مردم را فريب بدهند. فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يادآور شد: انحرافي كه عده‎اي از آقايان در سال‎هاي گذشته پيدا كرده‎اند به خاطر الگو گرفتن از غرب و متكي شدن به خارج از كشور بود. وي ادامه داد: عده‎اي شبهات سياسي ايجاد مي‌كنند و با استفاده از عناصر داخلي غيرانقلابي و دنياطلب كه خيال مي‌كنند انقلابي هم هستند، در مقابل تفكر رهبري مي‎ايستند.

سرلشكر جعفري اظهار كرد: يك نفر كه در يكي از پست‌هاي حساس نظام نشسته، مي‌گويد نظراتي در مقابل نظرات رهبري داريم و از نظرم هم دفاع مي‎كنم! در ادامه مي‌گويد ولي آنچه رهبري بگويد انجام مي‌دهيم؛ جاي سؤال  است چگونه شخصي كه از نظر و باورش نمي‎گذرد و از نظرش دفاع مي‎كند مي‌تواند نظر رهبري را انجام دهد؟وي ادامه داد: فرد ولايي واقعي اگر هدفي يا نظري هم داشته باشد نظر خود را كنار گذاشته و دستور رهبري را انجام مي‌دهد و اين يعني التزام عملي به ولي فقيه. سرلشكر جعفري ادامه داد: امروز در امريكا با به وجود آوردن فضاي دوقطبي مي‎خواهند مردم را فريب دهند و به زعم خودشان دموكراسي برقرار كنند، تلاش مي‌كنند تا 20، 30 درصد مردم را پاي صندوق‌هاي رأي بياورند و بگويند ما هم دموكراسي داريم؛ اما همه مي‌دانيم اين دوقطبي‌بازي‌ها دست‎هاي پشت‌پرده‎اي دارد و سازماندهي شده است. وي اضافه‌ كرد: در رقابت‎هاي سياسي همواره به دنبال مردم‌سالاري ديني هستيم و نه حزب‎سالاري و نه اينكه يك جريان سياسي اصالت پيدا كند.

برخي مدافع رشوه‌گيري شده‌اند

سرلشكر جعفري با طرح اين سؤال كه بايد چه كنيم تا از مرحله سوم انقلاب عبور كنيم و همه دستگاه‌هاي نظام را اسلامي كنيم، گفت: امروز برخي مدافع رشوه‌گيري شده‌اند. اين مسئول ادامه داد: به ياد دارم حوالي همان سال‌هاي موضوع دوم خرداد حضرت آقا در سخنراني‎هاي‌شان به موضوعات مقابله با فساد، فقر و تبعيض تأكيد ويژه‌اي داشتند. فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان با بيان اينكه رشد انقلاب اسلامي بدون خواست مردم انجام نمي‎شود، افزود: مردم و بسيج عمومي جنگ و فتنه 88 را حل كردند، از اين رو بايد توانمندي مردم براي پيشبرد انقلاب بسيج شود.









Scroll to Top