امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12784
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۰۰

روحانی پاسخی به نامه نمایندگان درباره برادرش نداد

زاهدی با اشاره به تحصیل توصیه‌ای برادر رئیس‌جمهور گفت: در این موضوع کمیسیون آموزش فعال است و تا حصول نتیجه بررسی‌های خود را انجام می‌دهد.

روحانی پاسخی به نامه نمایندگان درباره برادرش نداد

به گزارش حقوق نیوز، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند رسیدگی به تحصیل توصیه‌ای «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور در کمیسیون متبوعش، گفت: در این موضوع کمیسیون فعال است و تا حصول نتیجه بررسی‌های خود را انجام می‌دهیم.

وی درباره نامه برخی نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره اتهامات برادرش، افزود: تعدادی از نمایندگان خواستار رسیدگی به اتهامات «حسین فریدون» از روحانی شدند، اما متأسفانه تاکنون نتیجه‌ای از سوی رئیس‌جمهور در این باره حاصل نشده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نمایندگان ملت مطالبه‌گر حقوق مردم در همه موضوعات هستند، تصریح کرد: هر شخص مسئولی در نظام، اگر مرتکب تخلفی شود باید با او برخورد قانونی صورت گیرد تا اعتماد افکارعمومی به نظام خدشه‌دار نشود.

زاهدی تأکید کرد: مطمئن باشید این کمیسیون نسبت به تحصیل توصیه‌ای برادر رئیس‌جمهور بی‌تفاوت نیست و این موضوع در حال پیگیری است.

پیشتر، محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اتمام کار مقدماتی این کمیسیون درباره تحصیل سفارشی برادر رئیس‌جمهور به تسنیم خبر داد.









Scroll to Top