امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12558
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۳۰

منتقدان دولت از دایره انصاف خارج شده‌اند

نماینده مردم تهران با بیان اینکه انتقادات به رئیس جمهور از دایره انصاف خارج شده است، گفت: قوه قضاییه با کسانیکه رئیس جمهور را تخریب می کنند برخورد کند.

منتقدان دولت از دایره انصاف خارج شده‌اند

به گزارش حقوق نیوز، عبدالرضا هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از سخنانی که این روزها در تخریب رئیس جمهور و دولت از سوی برخی افراد مطرح می شود  گفت: باید مرز بین تخریب و انتقاد مشخص شود چرا که بیشتر تخریبها سیاسی است و قطعاً وقتی تخریب شروع می شود نباید انتظار اینکه افراد دست از ان بردارند باشیم بلکه باید منتظر بدتر از آن نیز باشیم.

وی با بیان اینکه در چند ماه مانده به انتخابات قطعا تخریب افراد علیه دولت و عملکرد رئیس جمهور بیشتر خواهد شد اظهار کرد: تجربه ما در این چند ساله نشان داده است که اگر تخریب از حدی تجاوز کند در افکار عمومی نتیجه عکس دارد.

هاشم زایی تاکید کرد: افراد دیگر از دایره انتقاد پایشان را بیرون گذاشته اند و عملاً پروژه تخریب را پیش گرفته اند و از دایره انصاف نیز دور شده اند و قطعاً این موضوع به نفع منافع ملی نیست.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه باید با این افراد برخورد مناسب را داشته باشد گفت: از نظر ما این تخریبها هدفدار و دارای جهت است و اینکه چندماه مانده به انتخابات از تریبونهای رسمی اینگونه به رئیس جمهور حمله کنند مناسب کشور نیست.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیز معتقدیم بعضی از مسایل در برجام حل نشده است ولی این موضوع دلیلی برای تخریب رئیس جمهور نیست.

 









Scroll to Top