امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12533
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۳۰

پیروزی در جنگ با داعش از آن مقاومت خواهد بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئنا در شرایط جدید منطقه و نقش آفرینی تروریست های خائن داعش و جبهه النصره که به نیابت از صهیونیست ها به جنگ مسلمانان آمدند باز هم پیروزی از آن مقاومت خواهد بود.

پیروزی در جنگ با داعش از آن مقاومت خواهد بود

به گزارش حقوق نیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه گفت: جنگ ۳۳ روز لبنان حادثه ای ناخواسته برای مسلمانان و مقاومت لبنان بود.

لاریجانی گفت: جنگ نابرابر و ظالمانه ای بود که در آن آتش بیداد صهیونیستی- آمریکایی ملت شجاع لبنان شکیبایی و مقاومت کردند و از آن حادثه فجیع، صحنه ای  افتخارآمیز خلق کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این مقاومت نمونه ای از تجلی کلام مولایمان امام رضا (ع) است که فرمود سنت ولی خدا پایداری در سختی هاست.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه به روایتی از جنگ ۳۳ روزه پرداخت و گفت: در هفته نخست جنگ، آمریکا و صهیونیست ها با هر گونه تقاضای آتش بس از جانب کشورها مخالفت می کردند.

وی ادامه داد: کنفرانسی در رم تشکیل شد و وزیر خارجه وقت آمریکا با بی اعتنایی به اجلاسی که اروپایی ها پیشنهاد داده بودند آتش بس را رد کرد و رئیس جمهور آن کشور در کنفرانس مسکو با سخنان رکیکی نسبت به حزب الله در گوشی با نخست وزیر وقت انگلیس مطالبی بیان داشت که نشان از توهمات شیطانی آنان داشت

لاریجانی اضافه کرد: اما درست بعد از هفته نخست جنگ، با تغییر شرایط رفتار آنان عوض شد واسطه پشت واسطه می فرستاند که به جنگ خاتمه دهند مخصوصا در هفته سوم، که شکست صهیونیست ها قطعی شد با دستپاچگی شورای امنیت تشکیل دادند تا بی آبروی در جنگ را سرپوش بگذارند و محترمانه میدان را ترک کنند.

لاریجانی گفت: پاسخ پایداری و شکیبابی ملت لبنان را خداوند در عزت آنان قرار داد که با سرافرازی کمر رژیم صهونیستی را شکستند و این افتخار ربطی به مقاومت و به خصوص حزب الله قهرمان و رهبر پارسا و مجاهد آن سیدحسن نصرالله شد که لبنان کشور کوچک خود را به دژی مستحکم در برابر قلدرهای صهیونیستی آمریکایی بدل کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی یاد مجاهدان مقاومت لبنان را در جنگ ۳۳ روزه گرامی می دارد و این پیروزی را به حزب الله و مقاومت لبنان تبریک می گوید و مطمئنا در شرایط جدید منطقه و نقش آفرینی تروریست های خائن داعش و جبهه النصره که به نیابت از صهیونیست ها به جنگ مسلمانان آمدند باز هم پیروزی از آن مقاومت خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین قهرمانی دو وزنه بردار ایرانی را تبریک گفت.

وی با تبریک روز محیط بان از دولت خواست هر چه زودتر لایحه مربوط به محیط بانان را به مجلس ارائه کند.

 









Scroll to Top