امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12521
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۳۰

جزئیات سوال نمایندگان کرمانشاه و زابل از ظریف و رحمانی فضلی

نماینده مردم زابل و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس، جزئیات سوالات نمایندگان این استان ها از وزرای کشور و امور خارجه را تشریح کردند.

جزئیات سوال نمایندگان کرمانشاه و زابل از ظریف و رحمانی فضلی

به گزارش حقوق نیوز، سه‌شنبه هفته جاری وزیر کشور برای پاسخ به سوال مجمع نمایندگان کرمانشاه و وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال نمایندگان زابل و زاهدان در کمیسیون امنیت ملی حضور خواهند یافت.

احمد علی کیخا نماینده زابل در مجلس در این خصوص گفت: سئوال ما از وزیر امور خارجه در مورد استراتژی دولت در برخورد با افغانستان در مورد آب هیرمند است.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی منطقه گفت: در دوره نهم مجلس شورای اسلامی آقای شهریاری نماینده مردم زاهدان در این خصوص از وزیر امور خارجه سوال کرد.

کیخا ادامه داد: اقتصاد منطقه زابل و زاهدان به شدت به آب هیرمند و آب افغانستان گره خورده است و خشکسالی های پی در پی و بسته شدن آب افغانستان، موجب فقر گسترده و مهاجرت مردم شده است.

همچنین حسن سلیمانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس، در خصوص سوال مجمع نمایندگان این استان از وزیر کشور گفت: این سئوال در مورد امنیت مرزهای غربی کشور با توجه به حمله تروریستی به نماینده اسلام آباد غرب در منطقه ریجاب است.

چندی پیش یک گروه از مسئولان استان کرمانشاه از جمله فرماندار دالاهو و حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب در منطقه "ریجاب" دالاهو هدف حمله تروریست‌ها قرار گرفتند. در این حادثه راننده فرماندار و رئیس شبکه دامپزشکی اسلام آباد غرب به شهادت رسیدند و فرماندار، نماینده مجلس و مدیرکل شیلات استان مجروح شدند.

عوامل این حادثه، اتومبیل حامل مسئولان را به رگبار بسته و سپس خودروی خود را به آتش کشیده و متواری شدند.

 









Scroll to Top