امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12509
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۰

اصفهان میزبان 14شهردار جهان

2 مقام رسمی از کشور چین، ۲۰ عضو سازمان‌های دولتی و خصوصی از سراسر جهان، ۲۰۰ نفر از هنرمندان شورای جهانی صنایع‌دستی و ۱۴ شهردار شهرهای جهان از مهمانان این مجمع هستند.
14 شهردار جهان در اجلاس شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان حضور می یابند
 
به گزارش حقوق نیوز، مدیرعامل مجمع میراث فرهنگی اصفهان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع‌دستی در اصفهان اظهار داشت: برای برگزاری هجدهمین مجمع شورای جهانی صنایع‌دستی در اصفهان ۱۴۶ نفر در قالب 9 کمیته فعالیت می‌کنند و ما دست یاری خود را به سمت اساتید دانشگاه، اهالی هنر و قلم و مردم شهر اصفهان برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس دراز می‌کنیم.
مدیرعامل مجمع میراث فرهنگی اصفهان گفت: مدیر منطقه‌ای از پنج قاره جهان، دو رئیس قبلی شورای جهانی صنایع‌دستی، دو مقام رسمی از کشور چین، ۲۰ عضو سازمان‌های دولتی و خصوصی از سراسر جهان، ۲۰۰ نفر از هنرمندان شورای جهانی صنایع‌دستی و ۱۴ شهردار شهرهای جهان از مهمانان این مجمع هستند.
وی گفت: در حاشیه این برنامه نمایشگاه سیمرغ در چهل‌ستون با بیش از ۲۰۰ غرفه پیش‌بینی شده است که چهار غرفه از این تعداد به چهار شهر جهانی از جمله لالجین همدان، مشهد، تبریز و اصفهان و هشت غرفه به ۸ کاندیدای شهر جهانی کشورمان یزد، میبد، سیرجان، مریوان، شهرضا، شیراز، کاشان و تهران اختصاص یافته است.
نریمانی خاطرنشان ساخت: اجلاس شورای جهانی صنایع‌دستی سوم تا ششم مهرماه برگزار می‌شود و نمایشگاه سیمرغ از دوم تا دهم مهرماه برگزار خواهدشد، ضمن این که بعد از پایان اجلاس نیز مهمانان به یزد و شیراز سفر می‌کنند./









Scroll to Top