امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12506
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۳۰

سهم اصلاحات بیشتر باشد

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه پایگاه اجتماعی دولت یک پایگاه اصلاح‌طلبی است، گفت: انتظار می‌رود که اصلاح‌طلبان سهم بیشتری را در دولت روحانی داشته باشند.

سهم اصلاحات بیشتر باشد

به گزارش حقوق نیوز، داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه من فکر نمی‌کنم اصلاح‌طلبان شرط و شروط خاصی را برای حمایت از روحانی داشته باشند، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان شرایط کشور را درک می‌کنند. از روز اول هم قرار نبوده روحانی معجزه کند بلکه هدف این بود که وی کشور را از حالت بحرانی به یک وضعیت عادی‌تر برساند.

وی با بیان اینکه روحانی به خوبی کشور را از حالت بحرانی خارج کرده است، افزود: درست است که امروز مشکلات اقتصادی وجود دارد و همچنان تورم پابرجاست اما آهنگ رشد تورم از ۴۰ درصد به زیر ۲۰ درصد رسیده است. رشد اقتصادی هم از منفی به مثبت ارتقا پیدا کرده است. البته باید رشد اقتصادی بیشتری داشته باشیم و این در گرو آن است که آثار برجام بیشتر خودش را نشان دهد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری تاکید کرد: من نمی‌خواهم بگویم وضعیت کشور خیلی خوب و گل و بلبل است اما آقای روحانی کشور را از یک شرایط بحرانی تا حدود زیادی به سمت شرایط عادی‌تر هدایت کرد؛ توقع اصلاح‌طلبان از وی نیز در همین حد و حدود بوده و این توقع برآورده شده است و بعید می‌دانم اصلاح‌طلبان در جهت حمایت از روحانی تردیدی داشته باشند.

قنبری با تاکید بر اینکه تنها گزینه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری، روحانی خواهد بود، گفت: درست است که روحانی صراحتا اعلام نکرده که اصلاح‌طلب است اما عملکردی اصلاح‌طلبانه داشته و به نظر من توانسته در جهت تحقق اهداف اصلاح‌طلبان حرکت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پایگاه اجتماعی دولت یک پایگاه اصلاح‌طلبی است بنابراین اصلاح‌طلبان توقع دارند از مدیران اصلاح‌طلب در ترکیب دولت بیشتر استفاده شود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: البته این مسئله تنها یک انتظار است و شرط نیست زیرا از روز اولی که اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت کردند، شرط خاصی نداشتند بلکه به دنبال مصالح شخصی و گروهی نبودند و مصالح عمومی و ملی را می‌خواستند.

قنبری افزود: آن انتظاری که در این موارد از همه دولت‌ها می‌رود، این است که از تفکری در دولت استفاده شود که پایگاه اجتماعی غالب دولت است، پایگاه اجتماعی دولت تدبیر و امید هم یک پایگاه اصلاح‌طلبی است.

وی خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد پایگاه حمایتی دولت، اصلاح‌طلبی است و شاید یک درصد اصولگراها از دولت حمایت کرده باشند بنابراین انتظار می‌رود که اصلاح‌طلبان سهم بیشتری را در دولت روحانی داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری تاکید کرد: مسئله انتخابات ۹۶ و حمایت از روحانی انقدر برای اصلاح‌طلبان بدیهی است که راجع به آن فکر نکرده‌اند و جلسه خاصی هم سراغ ندارم که در این زمینه تشکیل داده باشند؛ این نشان می‌دهد که حمایت از روحانی قطعی و طبیعی و در این زمینه نیاز به جلسه خاصی نبوده است.

 









Scroll to Top