امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12338
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۰

تذكر به احمدي‌نژاد درباره تجمعات غیرقانونی

وزیر کشور درباره سفرهای احمدی‌نژاد به شهرهای مختلف و سخنرانی‌های او، گفت: «هرنوع فعالیت انتخاباتی پیش از موعد مقرر، خلاف قانون است و اگر احساس کنیم موضوعی انتخاباتی است، قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.

تذكر به احمدي‌نژاد درباره تجمعات غیرقانونی

به گزارش حقوق نیوز، تجمعات و نشست‌های این‌چنینی از نظر قانونی باید دارای مجوز باشد در غیر این صورت فرمانداری‌های ما در شهرستان‌ها می‌توانند مانع برگزاری این تجمعات شوند. تجمعات اخیر مربوط به آقای احمدی‌نژاد در قالب شرکت در مراسم شهدا یا برخی دعوت‌های مربوط به مساجد است و خودشان می‌گویند ما قصد تجمع نداریم و ما را به عنوان سخنران در این مراسم‌ها دعوت می‌کنند اما با وجود این، ما به آنها تذکرهای لازم را داده‌ایم که این تجمعات باید قانونی و دارای مجوز باشد».

عبدالرضا رحمانی‌فضلی گفت: «بحث دیگر مسئله امنیت این تجمعات است؛ به هر حال وزارت کشور مسئول تأمین امنیت است. در یکی، دو مورد اخیر برخی اختلاف‌ها و مشکلات در این تجمعات ایجاد شده بود که ما نگران هستیم با حضور برخی نیروهای موافق و مخالف، مشکلاتی در این تجمعات ایجاد شود؛ در همین رابطه از نظر امنیتی هم تذکر دادیم که حتما باید شورای تأمین استان‌ها از برگزاری این نشست‌ها مطلع باشند و درباره امنیت آنها تمهیداتی داشته باشند و تصمیم‌گیری کنند. قطعا موضوع امنیت و هم مسئله مجوز این نشست‌ها و تبلیغات‌نکردن زودرس سه مسئله‌ای است که در همه سخنرانی‌ها و تجمعات از جمله نشست‌های آقای احمدی‌نژاد باید رعایت شود».

وزیر کشور درباره حادثه تروریستی کرمانشاه نیز گفت: «در این رابطه دستگاه‌های امنیتی پیگیر هستند و طبق گزارش‌هایی که به من داده‌اند، تاکنون سرنخ‌هایی را هم پیدا کرده‌ایم. وقتی این سرنخ‌ها قطعی شود، حتما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. قرار بود تروریست‌ها یکی از نهادها را منفجر کنند که این نهاد، هم پایگاه نیروی انتظامی و هم پایگاه سپاه بوده است. تروریست‌ها اقداماتی کرده بودند تا بتوانند تااز طریق تونل‌زدن به این هدف خود برسند که پیش از هر کاری جلوی آنها گرفته شد».

 









Scroll to Top