امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 11314
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۳۰

لوزانو: تا اعزام به ریو 14 روز کاری داریم - عدم صعود به مرحله دوم لیگ جهانی یک فرصت است

لوزانو: تا اعزام به ریو 14 روز کاری داریم/ عدم صعود به مرحله دوم لیگ جهانی یک فرصت است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط ملی‌پوشان اظهار داشت: ما از امروز تا زمان اعزام به المپیک 14 روز کاری داریم. البته در 5-4 روزی که تیم کنار هم جمع نبود تمرینات بدنسازی داده شده بود تا انجام دهند. از این هفته اولویت ما بدنسازی و تکنیک فردی است اما دو هفته آینده کار گروهی را در دستور قرار می‌دهیم تا بازیکنان با تاکتیک‌ها اخت شوند.

وی افزود: دو بازی دوستانه با برزیل در کمپ این کشور پیش‌بینی کرده‌ایم همچنین از روسیه هم دعوت کرده‌ایم به ایران بیاید تا دو بازی دوستانه انجام دهیم که هنوز جواب نداده‌اند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اینکه چه هدفی را در المپیک دنبال می‌کنید، خاطرنشان کرد: در این بازی‌ها باید گام به گام جلو رفت.سعی ما این است اول جزو چهار تیم گروه خودمان باشیم بعد اگر صعود کردیم باید ببینیم از بین برزیل، ایتالیا، فرانسه و آمریکا که همه قدر هستند با کدام تیم بازی می‌کنیم. بازی با هر کدام سخت است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر انتظارات شما برای بازی در المپیک برآورده شده، یادآور شد: تیم ایران در بازی‌های مقدماتی المپیک در ژاپن بهتر از لیگ جهانی بود. دلیل منطقی هم داشت چرا که تیم بعد از دو ماه تمرین توانست به عنوان تیم دوم و با فاصله کوتاه از تیم اول به المپیک صعود کند. این موضوع اولویت اول ما بود. بعد از ژاپن تیم بلافاصله وارد لیگ جهانی شد اما سفرهای قاره‌ای و اختلاف ساعتی روی بازیکنان تأثیر گذاشت و طبیعی است که تیم نتواند همان روند قبل را حفظ کند. دلیل اصلی این است که فیزیولوژی بدن باعث می شود همیشه به یک فرم نباشد.

لوزانو افزود: البته شاهد حرف‌های من تیم‌های فرانسه و لهستان هم هستند که نتوانستند همان ریتم مسابقات ژاپن را در لیگ جهانی حفظ کنند. بنابراین راندمان تیم بستگی به شرایط بدنی بازیکنان دارد. حالا هم برای المپیک سه هفته وقت ریکاوری داریم.

لوزانو در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چقدر ترکیب اصلی خود را برای المپیک شناخته‌اید، تصریح کرد: ما هنوز چند مصدوم داریم که امیدواریم شرایط قبل برگردند و بعد تصمیم‌گیری کنیم. ما تا روز آخر منتظر هستیم. همانطور که می‌دانید غفور 5 هفته تمرین نکرده و قائمی 4 هفته. محمودی هم مصدوم است البته قائمی الان شرایط بهتری دارد.

سرمربی تیم والیبال کشورمان در پایان در پاسخ به این سوال که عدم حضور در مرحله دوم لیگ جهانی را فرصت می‌دانید یا تهدید، خاطرنشان کرد: بعضی از مربیان تیم‌های دیگر هم علاقمند نبودند به مرحله دوم صعود کنند. در المپیک قبلی تیم‌‌هایی که به مرحله دوم لیگ جهانی صعود کرده بودند نتوانسته بودند در المپیک نتایج خوبی بگیرند بنابراین می‌توان گفت عدم صعود ما یک فرصت است چرا که زمان ریکاوری بیشتری داریم.

لوزانو پیش‌بینی کرد شانس قهرمانی برزیل و آمریکا در لیگ جهانی بیشتر است.

انتهای پیام/






Scroll to Top