امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 10847
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۴ تیر ۱۳۹۵ ۱۹:۳۰

برزیل یک - ایران صفر؛ شروع بهتر از شاگردان رزنده

هفته دوم لیگ جهانی والیبال 2016 ؛ به روز رسانی می‌شودبرزیل یک - ایران صفر؛ شروع بهتر از شاگردان رزنده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در چارچوب هفته دوم لیگ جهانی 2016 از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در بلگراد صربستان آغاز شد. رائول لوزانو سرمربی تیم ملی ایران در این مسابقه تیم خود را با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، محمدجواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی روانه میدان کرد.
تیم های ایران و برزیل در نخستین هفته لیگ جهانی نیز در ریو به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود برزیل به پایان رسیده بود.

* ست اول؛ 25 بر 20 به سود برزیل

ناآمادگی شهرام محمودی که به دلیل مصدومیت این بازیکن به وجود آمده است، باعث شد مانند مسابقه با بلغارستان، بار اصلی حملات روی دوش دریافت کننده ها باشد. دو تیم به صورت پایاپای پیش می رفتند اما قرار گرفتن لوکارلی در خط سرویس همه چیز را به سود برزیل تغییر داد.

این بازیکن سه امتیاز سرویس به دست آورد و حتی درخواست وقت استراحت از سوی رائول لوزانو و به میدان فرستادن علیرضا مباشری به جای میلاد عبادی پور هم نتوانست مانع کار او شود تا اینکه در پنجمین سرویس خود دچار خطا شد، اما همین فاصله امتیازی مقداری از نظر روحی بازیکنان ایران را به هم ریخت تا فاصله بیشتر شود. وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16 بر 10 به سود برزیل اعلام شد.

پس از ورود دو تیم به میدان، درخشش معنوی نژاد باعث شد فاصله کمتر شود. در امتیاز 17 بر 13 علیرضا بهبودی و مجتبی میرزاجانپور به جای محمودی و معروف وارد میدان شدند تا قدرت تهاجمی ایران تقویت شود.

در امتیاز 20 بر 15، لوکارلی یک بار دیگر در خط سرویس قرار گرفت و این بار هم با خوش شانسی و برخورد توپ با تور، دو امتیاز دیگر گرفت. لوزانو هم زرینی را به جای معنوی نژاد وارد میدان کرد تا شاید مشکل دریافت ایران حل شود. در امتیاز 22 بر 16، معروف و محمودی به جای خود بازگشتند اما این تغییرات بی نتیجه بود و برزیل در این ست با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2016 از ساعت 21:30 باید به مصاف صربستان برود. صربستان در آغاز هفته دوم توانست با نتیجه 3 بر یک برزیل را از پیش رو بردارد.

ادامه دارد...
 






Scroll to Top