امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 7608
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۳۰

فساد در دولت هاشمی شکل گرفت و با امثال کرباسچی نهادینه شد - فسادِ کرسنت به کجا می‌خورد که رفسنجانی ا

خبرگزاری فارس: فساد در دولت هاشمی شکل گرفت و با امثال کرباسچی نهادینه شد/فسادِ کرسنت به کجا می‌خورد که رفسنجانی از بررسی آن عصبانی می‌شود/برادر رئیس جمهور ستاد انتخاباتی دولت را به ساختمان بدهکار بانکی برده است

نادران در نشست انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان:
فساد در دولت هاشمی شکل گرفت و با امثال کرباسچی نهادینه شد/فسادِ کرسنت به کجا می‌خورد که رفسنجانی از بررسی آن عصبانی می‌شود/برادر رئیس جمهور ستاد انتخاباتی دولت را به ساختمان بدهکار بانکی برده است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه فساد در دولت هاشمی شکل گرفت و با امثال کرباسچی نهادینه شد، گفت: فسادِ کرسنت به کجا می‌خورد که رفسنجانی از بررسی آن عصبانی می‌شود.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست انجمن روزنامه نگاران مسلمان که با موضوع بررسی تاثیرات مخرب فساد اقتصادی بر بحران رکود و فاجعه بیکاری برگزار شد، گفت: فساد مقامات سیاسی و یقه سفیدها می‌تواند به روند جاری اقتصاد و سلامت اقتصادی بیشترین لطمه بزند.

وی افزود: لیستی که دولت ساخته و برای مجلس عرضه کرده اقرار به این است که رکود در کشور عمیق شده و مشکلات اقتصادی باقی است و این اقرار مبارکی است.

نادران اضافه کرد: کسی که امروز در دولت روحانی ادعای مبارزه با فساد دارد، نباید فراموش کند که برادر ایشان با حمایت مشایی و بقایی با بیشترین حمایت امتیاز هلدینگ گردشگری را گرفت و بانک را برای پشتوانه کارهایشان ایجاد کرد، اگر رحمانی فضلی دنبال ردپای پول کثیف است باید این مسیر را دنبال کند.

وی ادامه داد: برای مبارزه با پولشویی و تعقیب پول کثیف در نظام بانکی چه شیوه‌ای غیر از مانیتورینگ و رصد مسیر گردش پول کثیف وجود دارد که در این زمینه رئیس جمهور می‌گوید ما نمی‌خواهیم در حساب‌ها سرک بکشیم؟

* مهمترین مشکل در مسیر مبارزه با قاچاق کالا مقامات دولتی و یقه سفیدها هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی اساسی‌ترین مشکل در مبارزه با قاچاق کالا را مقامات دولتی و یقه سفیدهایی دانست که قانون را می‌شناسند و به آن عمل نمی‌کنند و بدتر از آن گزینشی عمل می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر آقایان در قاچاق کالا دخیل نیستند بگویند چرا اراده انجام قانون مبارزه با قاچاق را ندارند، یا خود شریک دزد هستند یا اراده مبارزه ندارند.

*فساد اقتصادی در کرسنت به کجا می‌خورد که هاشمی رفسنجانی از بررسی آن عصبانی می‌شود؟

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کرسنت دیدید که دلالان نفتی برخلاف منافع ملی برای یاری رساندن به طرف خارجی، پیوست 6 را اضافه کردند که داوری را از محاکم ایرانی به خارجی ببرند، فساد اقتصادی در کرسنت به کجا می‌خورد که هاشمی رفسنجانی از بررسی آن عصبانی می‌شود؟

وی افزود: در پرونده استات‌اویل قاضی پرونده می‌نویسد در رشوه گیری، چون طرف ایرانی متصل به مقام عالی‌رتبه است، از تعقیب آن صرف نظر می‌کنیم، این مقام عالی‌رتبه کیست؟

*ریشه فساد در دولت هاشمی شکل گرفت و با امثال کرباسچی نهادینه شد

نادران عنوان کرد: ریشه فساد در دولت هاشمی شکل گرفت، با امثال کرباسچی نهادینه شد و امروز به یک فساد گسترده و سازمان یافته بین مقامات دولتی و خصوصی تبدیل شده است.

«دولت یک برنامه اقتصادی برای برون‌رفت از رکود و بیکاری در 2سال و نیم گذشته نداشته است و تا جایی پیش رفتند که در لیست انتخاباتی‌شان یک اقتصاد دان حضور ندارد.»

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برادر رئیس جمهور ستاد انتخابات فهرست دولت را به ساختمان یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی به نام شب‌دوست برده است.

ادامه دارد...

http://fna.ir/WLMVYG





Scroll to Top