امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 7483
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۳۰

تنها دلیل پذیرش کرباسچی توسط اصلاح‌طلبان حمایت مالی از لیست است - مردم نسبت به محکومان در دادگاه صال

خبرگزاری فارس: تنها دلیل پذیرش کرباسچی توسط اصلاح‌طلبان حمایت مالی از لیست است/مردم نسبت به محکومان در دادگاه صالحه حساسیت دارند

سروری در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد
تنها دلیل پذیرش کرباسچی توسط اصلاح‌طلبان حمایت مالی از لیست است/مردم نسبت به محکومان در دادگاه صالحه حساسیت دارند

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان ویترین خوبی برای خود انتخاب نکرده‌اند، گفت: اصلاح‌طلبان با دادن نقش هماهنگ‌کنندگی به کرباسچی قانون‌‌شکنی می‌کنند.


پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با تأکید براینکه کرباسچی در تمام دوره‌های انتخابات مجلس نقش مهمی را در تعیین لیست اصلاح‌طلبان ایفا کرده است، اظهار داشت: هرگز یادمان نمی‌رود که وقتی کارگزاران سازندگی تشکیل شد محوریت این جریان را شهردار وقت تهران برعهده داشت.

وی افزود: در دوره‌های بعد نیز شاهد آن بودیم که کرباسچی نقش تعیین‌کننده‌ای را در جریان اصلاحات ایفا کرده است.

سروری با تأکید براینکه دلیل این نقش‌آفرینی این است که یکی از عوامل پشتیبانی اصلاح‌طلبان کارگزاران هستند، خاطرنشان کرد: کرباسچی نیز نقش مهم و محوری در جریان اصلاحات دارد و همچنین طبیعی است که نقشش پررنگ باشد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان بدانند مردم نسبت به کسی که در دادگاه صالحه جمهوری اسلامی محاکمه شده حساسیت دارند، گفت: اگر همان فرد هماهنگ‌کننده اصلاح‌طلبان باشد تایید روند تخلف در کشور است و اصلاح‌طلبان با این اقدام نشان می‌دهند محوریت اصلاحات در اختیار کسی است که نسبت به قوانین جمهوری اسلامی دچار تخلف و دادگاهی نیز شده است.

وی افزود: این نوعی قانون‌شکنی بوده و ویترین خوبی برای اصلاح‌طلبان نیست.

سروری با تأکید براینکه کرباسچی همواره نشان داده چهره‌ای فعال و تئوریسین سیاسی نیست، گفت: این فرد در این حوزه تاکنون اقبال چندانی نداشته و تنها دلیل پذیرش وی توسط اصلاح‌طلبان، پشتیبانی مالی از لیست آنها است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TRFIHY





Scroll to Top