امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 6067
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۴ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۳۰

نه منصوریان نه قنبرزاده، کارد این بار به استخوان بازیکنان رسید - احتمال عدم حضور نفتی‌ها مقابل تراک

خبرگزاری فارس: نه منصوریان نه قنبرزاده، کارد این بار به استخوان بازیکنان رسید/ احتمال عدم حضور نفتی‌ها مقابل تراکتورسازی!

گزارش فارس از بی‌پولی باشگاه نفت
نه منصوریان نه قنبرزاده، کارد این بار به استخوان بازیکنان رسید/ احتمال عدم حضور نفتی‌ها مقابل تراکتورسازی!

بازیکنان تیم فوتبال نفت به دلیل مشکلات مالی تمرین را تحریم کردند و حتی صحبت‌های سرمربی این تیم با آنها بی‌اثر بود، تا نشان دهد که کارد این بار به استخوان آنها رسیده است.


به گزارش خبرگزاری فارس، مشکلات مالی تیم فوتبال نفت تهران یک بار دیگر و این بار قبل از بازی این تیم مقابل تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر سر برآورد تا بازیکنان تیم زردپوش تهرانی که کمتر از دو ماه دیگر باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند دست به اعتصاب زده و حاضر به تمرین نشوند.

نفتی‌ها از بی‌پولی و بدقولی‌های صورت گرفته شاکی هستند و به همین دلیل علاوه بر تحریم‌ تمرین امروز اعلام کردند که این احتمال وجود دارد که حتی در بازی مقابل تراکتورسازی هم به میدان نروند تا باشگاه زرد تهرانی وارد بحران جدیدی شود.

همین چندی پیش بود که علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت و منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه اختلافات خود را در رسانه‌ها علنی کردند و هر یک صحبت از کاردی می‌کردند که به استخوانشان رسیده اما این بار گویا این کارد به استخوان بازیکنان نفت رسید و آنها در آستانه بازی حساس هفته تمرین نکردند تا شوک بزرگی به این باشگاه وارد شود.

از درون باشگاه نفت خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. پرداختی‌هایی به بازیکنان نفت بسیار کم بوده و بین 7 تا 12 درصد تنها به بازیکنان این تیم در نیم فصل اول پول داده شده آن هم در حالی که طبق قاعده باید حدود 50 درصد به بازیکنان نفت پرداخت می‌شد و همین عدم دریافت مطالبات مالی و بدقولی‌هایی که به آنها انجام شده باعث شد تا این بار نفتی‌ها حتی گوش به صحبت‌های سرمربی‌شان هم ندهند و دیگر حاضر به تمرین نشدند.

بازیکنان نفت امروز حتی یک نفرشان هم در محل تمرین حاضر نشد و مربیان این تیم درحالی که مشغول آماده‌سازی تمرین امروز بودند متوجه شدند که هیچ کدام از بازیکنانشان به محل تمرین نیامده و حتی درخواست‌های آنها توسط بازیکنان بی‌جواب گذاشته شد تا به نظر بیاید که تیغ علیرضا منصوریان هم دیگر آن برش گذشته را ندارد چرا که پیش از این نفتی‌ها به خاطر منصوریان حاضر به تمرین بودند اما این بار صحبت‌های سرمربی جوانشان هم دیگر روی آنها اثر نداشت.

حالا باید دید که موضع مسئولان باشگاه نفت تهران در این باره چه خواهد بود؛ آنها پیش از این اعلام کرده بودند که اگر به بازیکنان پول پرداخت نشد طبق قانون می‌توانند رفتار کنند و این در حالی است که قانون در این شرایط به صراحت عنوان کرده اگر بازیکنی تا نیم فصل حداقل 30 درصد از مبلغ قراردادش را نگیرد می‌تواندقراردادش را فسخ کند که در این صورت مشخص نیست چه بلایی سر این باشگاه که نماینده ایران در آسیا هم هست خواهد آمد. از طرف دیگر مدیران و مسئولان باشگاه نفت هم فعلا پاسخگوی اصحاب رسانه نیستند تا مشخص شود چه برنامه‌ای در نظر دارند.

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/6TCRIK





Scroll to Top