امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4324
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ۱۸:۳۰

ادامه پیشروی یادگاران شهید همدانی در حومه شمالی حمص

خبرگزاری فارس: ادامه پیشروی یادگاران شهید همدانی در حومه شمالی حمص

/اختصاصی/
ادامه پیشروی یادگاران شهید همدانی در حومه شمالی حمص

با شعله‌ور شدن جبهه‌های مختلف نبرد با گروه‌های تروریستی سوریه، گروهی از نیروهای تیپ امام رضا (ع) حملاتی غافلگیرانه را چند روز گذشته علیه تروریست‎ها در حومه شمالی استان حمص آغاز کردند.


به گزارش گروه بین الملل فارس، یکی از رزمندگان تیپ امام رضا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نیمه شب گذشته  نیروهای امام رضا (ع) حملاتی را از منطقه «المختاریة» در شرق منطقه «تیرالمعلة» در حومه شمالی حمص علیه مواضع تروریست ها انجام دادند و پس از چند ساعت درگیری نفس گیر با عناصر تروریستی، بخش هایی از منطقه از جمله چند ساختمان و همچنین تعدادی از مزارع اطراف منطقه را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کردند.

این منبع میدانی افزود: با حملات غافلگیر کننده نیروهای مقاومت امام رضا (ع)، عناصر تروریستی در منطقه دچار رعب و وحشت شدند و در بعضی مناطق خطوط دفاعی را رها و از منطقه فرار کردند.

نیروهای مقاومت پس از تثبیت مواضع خود در حال پیشروی به سمت مرکز تیرمعلة می باشند.

به گزارش فارس، در صورتی که نیروهای مقاومت کنترل منطقه تیرمعلة را در دست گیرند، علاوه برعملیات پاکسازی منطقه «الدار الکبیرة»، فشار بیشتری به تروریست ها در منطقه «الوعر» وارد می شود.

نیروهای تیپ امام رضا (ع) و نیروهای دفاع ملی تحت نظر فرماندهان مقاومت حزب الله لبنان آموزش دیده اند و شهید سردار حسین همدانی از موسسین اصلی تیپ امام رضا (ع) محسوب می شود.

انتهای پیام/ح






Scroll to Top