امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4158
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۸:۳۰

مظلومی: اعتراض بازیکنانم را ببینم برخورد می‌کنم - جوی ایجاد کردند که داور پنالتی به نفع استقلال نمی‌

خبرگزاری فارس: مظلومی: اعتراض بازیکنانم را ببینم برخورد می‌کنم/جوی ایجاد کردند که داور پنالتی به نفع استقلال نمی‌گیرد

صلاح ندیدم برهانی بازی کند، امکانات ما مثل پدیده است
مظلومی: اعتراض بازیکنانم را ببینم برخورد می‌کنم/جوی ایجاد کردند که داور پنالتی به نفع استقلال نمی‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در همان ابتدای بازی با اشتباهی که انجام دادیم گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید.


به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل پدیده در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. برای هر دو تیم سرعت بازی خوب بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه داشتیم. می‌شد از این موقعیت‌ها استفاده کرد و تعدادهای گل هر دوتیم بیشتر شود. در همان ابتدای بازی با اشتباهی که انجام دادیم گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید.

وی افزود: بعد از گل کمی عجولانه بازی کردیم و نیمه اول نتوانستیم به خوبی کار کنیم اما در نیمه دوم سیستم را عوض کردیم و خوشبختانه به گل مساوی رسیدیم. به تیم پدیده هم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند.

پرویز مظلومی تصریح کرد: داور را وادار کردند که از یک تیم عذرخواهی کنند و جوی ایجاد کردند که حتی داور پنالتی ما را نمی‌گیرد. دوست نداشتم در مورد داوری حرف بزنم. مقابل داور روی بازیکن ما پنالتی کردند و کفشش هم در آمد اما داور این ضربه پنالتی را نگرفت. روی خسرو حیدری هم خطای پنالتی کردند. زنگ خطر داوری برای استقلال زده شده است و حتی من مربی که هیچ وقت در مورد داوری حرف نمی‌زدم مجبور شدم که در مورد داوری حرف بزنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه این تیم با  امکانات و مهره‌هایی که دارد باید بهتر نتیجه بگیرد، گفت: مطمئن باشید امکانات ما مثل پدیده است و بهتر از آن نیست. ما مهره‌ای در اختیار نداشتیم سه بازیکن ما از تیم امید آمده بودند کرار هم نبود. چهار بازیکن هم نبودند. عمران زاده هم محروم بود و ما اصلا محروم نداشتیم.تعطیلات ما را از مسابقات دور می‌کند و کیفیت مسابقات پایین می‌اید. تا چه زمانی باید بدون مسابقه باشیم و بعد بازی‌ها پشت هم انجام شود؟ تعطیلات به ضرر استقلال شد. کار بدون بازیکنان سخت است، 40 درصد تیم ما در اختیار تیم ملی و امید بود. مگویان را هم 20 روز نداشتیم.  دوست دارم با تیم ملی تعامل داشته باشیم. این تعطیلی‌ها دردی از فوتبال ما درمان نمی‌کند.

وی در مورد اعتراض خرسند‌نیا و فخرالدینی به تعویضشان گفت: چنین چیزی نبود شما تیزبین هستید و اگر ببینم این مساله را برخورد می‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد تعویض‌هایش گفت: تعویض‌ها در روند بازی تاثیرگذار بود و من راضی هستم. در کار هجومی از انصاری راضی بودم.

مظلومی در مورد اینکه در فرودگاه چمدان استقلال سرقت یا گمشده، شده گفت: من اصلا در جریان این مساله نیستم.

وی در مورد وضعیت برهانی گفت: او مصدوم نیست و صلاح ندیدم بازی کند. او همیشه در خدمت تیم بوده و مشکلی هم با او نداریم.

انتهای پیام/ی






Scroll to Top