امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3559
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۰۰

رفتنم از سازمان مالیاتی به دلیل فشار اصناف نبود

معاون بازنشسته سازمان مالیاتی با رد تغییر خود به دلیل فشار اصناف به سازمان گفت:‌ بازنشستگیم را ۸ ماه پیش درخواست کردم.

به گزارش حقوق نیوز، حسین وکیلی  با اشاره به خبر بازنشستگی پیش از موعد خود از معاونت سازمان امور مالیاتی و اینکه گفته شده این تغییر به‌دلیل فشار اصناف و یا موضوع استیضاح وزیر اقتصاد بوده است، اظهار داشت: از 8 ماه گذشته درخواست بازنشستگی خود را به رئیس سازمان مالیاتی دادم و امروز این حکم به‌دست من رسیده است و خبرهایی که در رسانه‌ها نقل شد، به هیچ وجه صحت ندارد.

معاون سابق مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور در پاسخ به این سؤال که آیا فشارها باعث این تغییر در معاونت شده است، گفت: این موضوعات شایعه است و رفتن من سر سوزنی ارتباط با موضوع فشار اصناف یا استیضاح ندارد و مسائل شخصی و خانوادگی از 8 ماه پیش باعث این تغییر بود.

وی شایعات مربوط به رفتن خود به بخش خصوصی و یا مشکل داشتن با استانداری را تکذیب کرد و یادآور شد: قطعاً پس از بازنشستگی همکاری خود را با سازمان مالیاتی در پست‌های دیگر ادامه خواهم داد. هر جا باشم گزینه اول کاری سازمان مالیاتی است.

با رفتن حسین وکیلی از معاونت مالیات‌های مستقیم برخی رسانه‌ها این تغییر را در جهت کارساز شدن فشار اصناف به سازمان و نیز شائبه فشارها برای استیضاح وزیر قلمداد کردند./








Scroll to Top