امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18689
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۰۰

جوانان حامی رئیسی در میدان عمل اعلام موجودیت کردند - تاکید نیروهای انقلاب بر پاسخگویی دولت درباره کا

حاشیه‌نگاری فارس از همایش مردمی حمایت از نامزد اصلحجوانان حامی رئیسی در میدان عمل اعلام موجودیت کردند/تاکید نیروهای انقلاب بر پاسخگویی دولت درباره کارنامه 4 ساله

به گزارش خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، همایش مردمی حمایت از نامزد اصلح «سید ابراهیم رئیسی» با عنوان «تاملی بر چهار سال گذشته و آینده» در حوزه هنری تهران برگزار شد.

*در حالی که ساعت 17 زمان آغاز این همایش اعلام شده بود از ساعت 17:30 دقیقه به دلیل ازدحام جمعیت در سالن همایش حوزه هنری بسته شد و بخشی جوانان حامی رئیسی بر روی سِن نشسته بودند، بخشی از مردم نیز به خاطر ازدحام جمعیت پشت درب باقی مانده‌اند.

*شعرخوانی درباره «قافله دزدها» و انتقاد از محقق نشدن وعده های قبلی از بخش های این همایش بود که با تشویق حضار همراه شد.

*پخش مستند «فانوس فردا» درباره عملکرد چهار ساله روحانی و بازخوانی وعده‌های وی از دیگر حاشیه‌های این همایش بود، این همایش که در برنامه ثریا نیز پخش شده بود، تصاویری از گفت‌وگوی دولتمردان روحانی با مسوولان آمریکایی در حاشیه مذاکرات پخش کرد که با صدای اعتراض جمعیت همراه شد.

*جوانان حامی رئیسی با شعارهای «سلام بر جلیلی درود بر رئیسی»، «ای پسر فاطمه حمایت حمایت» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را نامزد اصلح شان اعلام کردند

*«'انتقام مدافعان را از صهیونیسم می‌گیریم» از شعارهای مجری برنامه بود، وقتی وی تاکید کرد که «دور نیست که با لباس رزم از کربلا عازم بیت المقدس شویم» جمعیت حامی رئیس با شعار مرگ بر اسرائیل از سخنان او حمایت کردند.

*جوانان حامی رئیسی در این همایش از انصراف جلیلی و حمایت وی از حجت الاسلام رئیسی تشکر و قدردانی کردند.

*در حاشیه این مراسم بیانیه ستاد مطالبات مردمی از جلیلی با عنوان سماجت با حفظ انتقادات از رئیسی حمایت می‌کند در بین هواداران مردمی رئیسی توزیع شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: جناب آقای رئیسی در میان نامزدهای تأیید صلاحیت شده اصلح است بنابراین این ستاد حمایت خود را از ایشان اعلام می‌دارد.

*بروشورهای تبلیغاتی «چرا به رئیسی رأی می‌دهیم» نیز توزیع شد که در آن مختصری از زندگی و ویژگی فردی و مدیریتی حجت‌الاسلام رئیسی ذکر شده بود.

*سعید جلیلی سخنان خود را دقایقی متوقف می‌کند و کارشناسان حوزه های مختلف برنامه‌های دقیق و ایجابی خود را ارائه می‌کنند.

*کارشناسانی در حوزه مسکن، پتروشیمی و صنعت تاکنون طرح های خود را ارائه کردند.

*همتی: دولت دوازدهم طرح مسکن مهر را در همان سال اول تکمیل می‌کند

*مقداد همتی در مورد مزیت های طرح مسکن مهر با توجه به ازدواج هایی که سالانه صورت می گیرد و ضرورت این طرح با توجه به این مساله سخن گفت.

همتی گفت دولت دوازدهم طرح مسکن مهر را در همان سال اول تکمیل می‌کند.

*نیکزاد مسئول ستاد رئیسی از همتی خواست بگوید که در همان سال اول دولت بعدی( دولت رئیسی) این طرح تکمیل می‌شود.

*درخشان: به جای دولت تدبیر با دولت سو تدبیر مواجه‌ایم

درخشان متخصص حوزه اقتصادی نیز در این مراسم گفت: این دولت برنامه های راهبردی ندارد و به جای دولت تدبیر با دولت سو تدبیر مواجه‌ایم.

وی افزود: اگر دولتمردان اقتصادی خود را مسئول می دیدند ورشکستگی و تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی را مثل از دست دادن عزیزان خود مصیبت می‌دانستند و در وزارتخانه‌ها مراسم سوگواری برگزار می‌کردند

درخشان با بیان اینکه در این دولت با معجزه نرخ رشد منفی 7 به مثبت 7 تبدیل می‌شود، گفت: وابستگی به خام فروشی ضربه مهلک به اقتصاد کشور است، چرا آن را مایه مباهات می‌دانند؟ ما از عدم صداقت علمی در این دولت رنج می‌بریم.

وی با تاکید بر اینکه ما به دولتی با بصیرت انقلابی و مدیرت جهادی با رویکرد مردم بنیاد نیاز داریم، خاطرنشان کرد: نگاه نکردن به بیرون مرزها و تکیه بر ظرفیت کشور که رهبری فرمودند ویژگی بسیار مهمی است که بنده این را در آقای رئیسی می‌بینم.

وی تاکید کرد: توجه به فساد و بسترهای آن و توجه به محرومین و مستضعفین در این شرایط جز دولتی مردم بنیاد امکان پذیر نیست و این ویژگی به کمال در آقای رئیسی وجود دارد.

*دبیرکل صنایع پایین دستی: در این دولت 200 هزار شغل در بخش پتروشیمی را از دست دادیم

*دبیرکل صنایع پایین‌دستی پتروشیمی اظهار داشت: ظرفیت موجود در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی 18 میلیون تن پلیمری و 20 میلیون تن شیمیایی در کشور ما وجود دارد.

وی افزود: در یک میلیون تن ذوب مواد پلیمری می‌توان 200 هزار شغل مستقیم به وجود آورد و سال 88 ما یک میلیون و 765 هزار تن تولید داشتیم و در سال 92 به 3 میلیون و 542 هزار تن رسیدیم. اما افزایش ظرفیت ما به دلیل برخی تصمیمات نادرست در سال 94 به 2 میلیون و 500 هزار تن کاهش یافت.

دبیرکل صنایع پایین‌دستی پتروشیمی تأکید کرد: ما حدود 200 هزار شغل را از دست داده‌ایم و ما این کاهش تولید را مرداد ماه سال 92 به معاون اجرایی رئیس جمهور اطلاع دادیم.

وی خاطرنشان کرد: مواد پلیمری به جای تولید در کشور ما به ترکیه می‌رود تبدیل به مواد نهایی می‌شود و دوباره به کشور برمی‌گردد؛ دوستانی که ما را به وزارتخانه‌های خود راه نمی‌دهند باید بدانند که موفقیت ما در صنعت پتروشیمی یک امر شدنی است.

دبیرکل صنایع پایین‌دستی پتروشیمی تصریح کرد: به ما نامه زده‌اند و گفته‌اند که برجام برای شما چه عایدی داشته، برجام جز کاهش صادرات تولیدی ما هیچ چیزی دیگری برای ما نداشته است.

*در ادامه این مراسم یک کارشناسان مسائل اقتصادی نیز گفت: منافع و مصالح یک عده در مردمی نشدن اقتصاد گره خورده است؛ بنابراین در مردمی کردن اقتصاد مقاومت می‌کنند.

وی افزود: 90 درصد تسهیلات در اختیار 10 درصد مردم است که این ظلمی فاحش به شمار می‌رود.

به اعتقاد این کارشناس اقتصادی تحول ساختاری باید در جهت اداره نقدینگی صورت بگیرد.

*کارشناس مسائل کشاورزی: مشاغل در بخش کشاورزی را تا 3 برابر می‌توان افزایش داد

یک کارشناس مسائل کشاورزی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: اگر کسب و کارهای کشاورزی را مورد توجه قرار دهیم می‌توانیم اشتغال در بخش کشاورزی که هم اینک 4 میلیون نفر در این بخش شاغل هستند را تا 3 برابر افزایش دهیم.

وی بیان داشت: خودکفایی در بخش کشاورزی را می‌خواستند از برنامه ششم حذف کنند که با برخی پیگیری‌ها مجدداً این مقوله به برنامه ششم برگشت.

*یک کارشناس مسکن نیز در این مراسم تأکید کرد: 400 هزار نفر به دلیل رکود مسکن بیکار شدند و اشتغال یک میلیون نفر هم تبدیل به اشتغال ناقص شده است.

وی افزود: بسیاری از بنگاه‌های صنعتی در حال حاضر تعطیل هستند و با 60 درصد امکانات موجود کار می‌کنند در حالی که ما توانمندی این را داریم که طی 4 سال 3 میلیون شغل ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

 






Scroll to Top