امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18330
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ۲۳:۳۰

برانکو: انتظار دارم فردا ورزشگاه آزادی پُر شود - الریان از تیم ملی قطر ضعیف‌تر نیست

به غیر از حمایت هواداران مهمترین قسمت مسابقه بازیکنان و نتایج کار آنهاستبرانکو: انتظار دارم فردا ورزشگاه آزادی پُر شود/ الریان از تیم ملی قطر ضعیف‌تر نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الریان قطر گفت: اطمینان دارم که همه ما با شوق منتظر بازى فردا در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
وی ادامه داد: این اولین بازى ما در تهران در آسیاست و انتظار داریم که ورزشگاه پر از تماشاگر شود.نتایج ما دلیل خوبى است که هواداران به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.

برانکو ادامه داد:‌هواداران پرشور ما برای بازی فردا می‌آیند. فکر می‌کنم گروه ما سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است زیرا قهرمانان ایران، عربستان وقطر در آن هستند و از امارات هم یکی از تیم‌های خوب در این گروه حضور دارند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مسابقه فردا سرخ‌پوشان تاکید کرد: بازی سختی را فردا پیش رو داریم. گزینه دیگری جز برد نداریم.با توجه به شرایط بازی انتظار کمک زیادی از هواداران داریم. همه بازیکنان ما سالم و سرحال هستند. فقط فرشاد احمدزاده مصدوم است و در ترکیب نیست. ریتم بازی‌ها را هم می‌دانیم چگونه است. هر 4 روز یک بار بازی داریم. با این حال انتظار دارم بازیکنانم این مشکلات را پشت سر بگذارند و پتانسیل خوب‌شان را به کار بگیرند تا در بازی فردا پیروز شویم.

برانکو در باره اینکه به تماشاگران اخطار داده شده تا اگر لیزر یا نارنجک داخل زمین بیندازند، پرسپولیس با محرومیت روبرو می‌شود‌، افزود: من حدود 7 سال است که در ایران کار می‌کنم و در برخی از بازی‌هایی که حضور داشتم گاهی بیش از 100 هزار تماشاگر به استادیوم آمده، اما قاطعانه می‌گویم در این 7 سال فقط دو بار نارنجک به زمین انداخته شد. یکبار بازی تیم ملی ایران و کره شمالی و یکبار هم بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در فصل قبل. من هواداران‌مان را تمجید می‌کنم؛ چراکه آنها باشگاه و بازیکنانشان را دوست دارند و با شوق فراوان بازی را می‌بینند، اما تکرار می‌کنم که هواداران جوانمردانه بازی را نگاه می‌کنند و در بالاترین سطح ورزشی از تیم‌شان حمایت می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه تدابیری برای مهار بازیکنان الریان دارد، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز تلاش می‌کنم تا بهترین هدیه را که همان برد است به هواداران با یک بازی زیبا تقدیم کنیم. البته فوتبال برد و باخت دارد اما تیم الریان از تیم ملی قطر ضعیف‌تر نیست؛ چراکه آنها تعداد زیادی از بازیکنان خارجی و بین‌المللی دارند و یک مربی باکیفیت در این تیم حضور دارد. ما فردا کار سختی داریم اما همان‌طور که گفتید همراه با هواداران جوی خواهیم ساخت که هواداران با انگیزه و شوق فراوان به استادیوم بیایند؛ چراکه تنها چیزی که در ذهن ماست پیروزی است.

برانکو در مورد اینکه تفاوت الریان با سایر تیم‌های دیگر این گروه در چیست، اظهار داشت: گروه ما تیم‌های قدرتمندی دارد و همان‌طور که گفتم این گروه می‌توان گروه نیمه‌نهایی آسیا باشد. الریان مثل الهلال بازی می‌کند و آنها مربی‌ای دارند که در فلسفه کاری‌اش پاسکاری زیادی را دنبال می‌کند. آنها سه بازیکن خوب دارند که با سایر بازیکنان متفاوت است. سوریا، گارسیا و تاباتا بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند، اما همان‌طور که گفتم همه تیم‌های گروه ما کیفیت بالایی دارند. الهلال بیش از 60 قهرمانی دارد و معمولاً در نیمه‌نهایی و فینال آسیاست. همین‌طور الریان سال گذشته قاطعانه قهرمان قطر شد و الوحده هم تیم باکیفیتی است که بازیکنان خارجی خوبی دارد و در این گروه رقابت تنگاتنگ است، اما در همین شرایط ما تنها تیمی هستیم که فقط از بازیکنان بومی استفاده می‌کنیم و به همین خاطر به نتایجی که گرفته‌ایم افتخار می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره اینکه دو سال قبل همراه با پرسپولیس به تیم لخویا که لادروپ سرمربی آن بود صفر بر 3 باختید و چقدر امیدوارید فردا بتوانید این نتیجه را جبران کنید، اظهار داشت: من برای لادروپ احترام زیادی قائلم. او زمانی که فوتبال بازی می‌کرد جزو بهترین بازیکنان جهان بود و مربیگری را خوب شروع کرده است و توانسته در اسپانیا و سایر کشورها عملکرد خوبی داشته باشد. قطعاً با حضور لادروپ کیفیت الریان مضاعف است، اما من فلسفه کار این مربی را گفتم، هرچند که باید بگویم مهم‌ترین موضوع بازیکنان هستند و واکنش آنها در زمین مهم است، اگر بخواهیم دو سال قبل را مدنظر قرار دهیم، باید بگویم از آن تیم پرسپولیس فقط مهدی طارمی و علی علیپور در این تیم باقی ماندند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس چند بازیکن دو اخطاره دارد و آیا آنها را برای بازی با الهلال حفظ می‌کند، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به جز این به مسئله دیگری فکر نمی‌کنیم. الان مهم‌ترین بازی فصل ما فرداست. بعد از آن مهم‌ترین بازی ما در تبریز خواهد بود. صرفه‌جویی و حساب و کتاب روی بازیکنان نداریم.

برانکو در مورد دو چهره متفاوت این تیم در آسیا و لیگ برتر گفت: لیگ قهرمانان ‌آسیا یک سطح بالاتر از لیگ برتر است و یک مسابقه بین‌المللی است. در امارات، قطر و عربستان هم همین‌طور است. این بازی‌ها قوی‌تر و محکم‌تر هستند و نتایج‌شان نامعلوم‌تر است. کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند تاوان سنگینی داشته باشد. بازیکنان سریع واکنش نشان می‌دهند. گروه ما هم نسبت به همه گروه‌ها قوی‌تر است، گروه‌های دیگر بسیار ضعیف‌تر و ساده‌تر هستند.

وی در مورد محرومیت این تیم در میزبانی لیگ آسیا گفت: طبیعی است برای ما کمبود بزرگی محسوب می‌شود، وقتی نمی‌توانیم در خانه خودمان بازی کنیم. می‌بینید که چقدر حمایت هواداران در فصل داریم، عملاً آنها یار دوازدهم ما هستند به همین خاطر انتظار داریم در بازی فردا بار برد و پیروزی را به دوش بکشند، اما مسئله‌ای که باعث شد در عمان میزبان شویم، از عهده و اختیار ما خارج است. ما فقط تلاش می‌کنیم زیبا بازی کنیم تا هواداران از آن لذت ببرند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای شکست و گل نخوردن در لیگ قهرمانان آسیا دارید، گفت: بله، می‌خواهیم تیم منسجمی باشیم طبیعی است که حریف هم استحکام خودش را دارد. ما در آسیا 6 گل خورده‌ایم آنهم در حالی که حریفان ما شانس گل کمی داشته‌اند. در این فصل از بازی‌ها کوچک‌ترین اشتباه تاوان سنگینی خواهد داشت. طبیعی است که از بازیکنان بخواهیم اشتباهاتشان را به حداقل برسانند. لیگ آسیا بازی‌های سطح بالاتری دارد و بازی‌ها سخت‌تر است.

برانکو در مورد اینکه شما فقط نباید روی هواداران تکیه کنید، و برای برد باید فاکتورهای دیگری هم داشته باشید، افزود: بله، عرض کردم اول از همه بازیکنان هستند که نتیجه بازی را تعیین می‌کنند و تاکنون هم نشان داده‌اند چقدر توانایی دارند. آنها مهم‌ترین بخش مسابقه و مستحق‌ترین هستند و نتایج کارشان را هم می‌بینید. دو سال پیش هم پرسپولیس تیم ضعیف‌تری بود اما در حال حاضر با وجود همه مسائل ما شرایط خوبی داریم و بازیکنان ما دانش و توانایی‌شان را نشان دادند و به دنبال اهداف‌شان هستند.

انتهای پیام/ا


 






Scroll to Top