امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18187
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ۰۱:۰۰

تلاش جبهه مردمی برای تحقق آرمان های انقلاب در تشکیل دولت خدمتگزار، کارآمد و انقلابی

در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت 12 فروردین تاکید شدتلاش جبهه مردمی برای تحقق آرمان های انقلاب در تشکیل دولت خدمتگزار، کارآمد و انقلابی

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت 12 فروردین بیانیه ای صادر کرد که مشروح این بیانیه در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

درود بیکران خدای متعال بر محمد و آل محمد، منادیان توحید و عدالت.

و سلام و تحیات الهی بر روح بلند امام عظیم الشان که با دم مسیحایی خود ملت مسلمان ایران را از یوغ ظلم و استکبار و استضعاف رهایی بخشید و نسیم بیداری و آزادگی را در اقصی نقاط عالم منتشر ساخت.

رحمت خدا بر ارواح پاک و مطهر شهیدان گلگون کفن، پیش قراولان جهاد و رستگاری، از بدر و حنین و خندق تا شلمچه و حلبچه و تا موصل و حلب و یمن...انقلاب شکوهمند اسلامی که با ندای پیامبرگونه خمینی کبیر و قیام مردم موحد این آب و خاک در بهمن 57 با شکست هیمنه شرق و غرب، شجره طیبه جمهوری اسلامی را در12 فروردین 58 بنا نهاد، اکنون از نهالی نوپا به درختی استوار و تنومند تبدیل گشته که نه گردبادهای شرق و غرب و نه امواج بحرانهای داخلی را یارای شکست آن نیست و امروز درپرتو توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا و هدایت و زعامت خلف صالح ان روح خدا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی و بصیرت و صبر و استقامت ملت عظیم الشان ایران می رود تا مقدمات تحقق وعده نهایی انبیا و اولیای الهی را فراهم نماید.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن تبریک سی و نهمین سال تاسیس جمهوری اسلامی ایران تاکید می نماید نسیم روح بخش انقلاب اسلامی نه محصور در جمهوری اسلامی بلکه منتشر در سرتاسر عالم، و مایه امید و رهایی ملتهای آزاده و ظلم ستیز است. عمق راهبردی انقلاب اسلامی درسرزمین های اسلامی و پایگاه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلب های مستضعفین جهان، لرزه بر اندام جبهه کفر و نفاق و سلطه جهانی انداخته و هر روز که از عمر پر برکت این بنای عظیم می گذرد، اثارمرگ و اضمحلال استکبار جهانی را عیان تر می توان دید.
رمز پیروزی این نهضت بی نظیر، صبر و استقامت مردم متدین و انقلابی و تمسک به ولایت اهل بیت عصمت و طهارت و امتداد راستین آن ولایت فقیه، بوده است و تداوم آن نیز بر همین مبنا و ممشی استوار است.

اینک و در اغازین روزهای سی و نهمین بهار انقلاب، ملت بزرگ ایران خود را آماده می کند تا با مشارکت هوشمندانه و فعال خود در یکی دیگر از گامهای مهم این مسیر تاریخی، با انتخاب رئیس جمهور و شوراهای شهر و روستا، دیگربار استقلال و آزادگی خود را به رخ جهانیان بکشد. چشمان طمعکار دشمنان و بدخواهان این ملت به دستان قدرتمند ملت است، تا بتوانند از هر غفلت و اشتباهی نصیب خود را ببرند اما به حول و قوه الهی نصیبشان جز سیلی محکمی از سوی ملت نخواهد بود. آرای دشمن سوز آحاد ملت ایران چونان تیرهایی مرگبار بر دل دشمن خواهد نشست و استمرار حرکت الهی انقلاب را تضمین خواهد نمود. ملتی که با تکیه بر ایمان رسوخ ناپذیر خود، راه استقامت بر آرمانهای خود را برگزیده است بی گمان در پناه خدا وبرخوردار ازامدادونصرت الهی خواهد بود و تلاش مذبوحانه دشمن نخواهد توانست کمترین خللی در صفوف آهنین او ایجاد نماید.

در این راه ، جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بهره گیری از دستاوردهای گذشته و متکی برتجربیات ارزشمند پیشکسوتان و دلسوزان انقلاب و با استفاده از روحیه پرنشاط جوانان پرشور و انقلابی در تلاش است تا در این مسیر مهم راه را برای انتخابی آگاهانه و آینده ساز هموار سازد و آنچه در توان دارد در راستای تحقق آرمانهای و ارزش های انقلاب در تشکیل یک دولت خدمتگزار،کارآمد و انقلابی به کار گیرد.

بر این باوریم که با توکل به خدای متعال وامید به نصرت الهی مردم باایمان و انقلابی ایران خواهد توانست اراده خود را برای پالایش مسیر انقلاب از برخی کج رویهای عافیت طلبانه که موجبات امید دشمن به تحقق خواسته هایش شده است را به منصه ظهور برساند و بایک انتخاب اگاهانه آینده ای نوید بخش برای این سرزمین پاک به ارمغان آورد.

انتهای پیام/






Scroll to Top