امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 17843
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۳۰

دکتر عباس کریمی مهمان ویژه دوره آموزش داوری

دکتر عباس کریمی استاد حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران مهمان ویژه دوره آموزش داوری مقدماتی 2در اصفهان بود.

رضا برادران اصفهانی-مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان

به گزارش حقوق نیوز، دوره آموزش داوری مقدماتی2 به همت مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان 13اسفندماه سال جاری در سالن اجتماعات هتل آسمان  برگزار شد.

در این دوره که با استقبال چشمگیر قضات، وکلاء و  حقوقدانان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا همراه شد، دکتر عباس کریمی استاد حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به عنوان میهمان ویژه حضور داشت. وی دارای کارشناس حقوق از دانشگاه شهید بهشتی و دکترای حقوق از دانشگاه روبرت شومن از کشور فرانسه با بالاترین درجه افتخار و تبریکات ژوری در سال 1380 است.

وی دراین دوره از اصفهان و تهران به عنوان دو بال حقوقی در کشور نام برد و از تشکیل و راه اندازی مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان به عنوان یک اتفاق بزرگ حقوقی یاد کرد.
رئیس موسسه حقوقی حقوق تطبیقی از دانشگاه تهران همچنین از رضا برادران اصفهانی به عنوان بنیانگذار مجمع داوری و میانجیگری اصفهان تقدیر کرد و اظهار داشت: این حرکت تنها و منحصربه فردترین اقدامی است که در راستای توسعه فرهنگ صلح و دوستی در کشور برداشته شده است.

وی همچنین از زحمایت هیات مدیره این سازمان و همچنین دکتر سید مهدی علامه از اساتید برجسته حقوق خصوصی در کشور و عضو هیات مدیره مجمع تجلیل کرد.
این استاد برجسته حقوق دانشگاه تهران در پایان گفت: امید است که این حرکت ارزشمند در کشور نیز تسری پیدا کرده و زمینه ساز توسعه فرهنگ داوری و میانجیگری در کشور شود.

دکتر عباس کریمی تاکنون تالیفات متعددی به زبان فرانسه و فارسی داشته است. وی در سال 1380 اکثریت آرا مطلق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کسب نمود. وی رئیس موسسه حقوقی حقوق تطبیقی از دانشگاه تهران و طراح نقشه جامعه قانونگذاری در کشور و مجری جامعه هوشمند قوانین و تهیه کننده اساسنامه پارلمان کشورهای آسیایی است. کتاب حقوق داوری داخلی نشر دادگستر از تالیفات وی است.

گفتنی است دکتر مجید میرحسینی دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه تهران و قاضی اسبق دادگستری  استاد مدعو این دوره را برعهده داشتند.









Scroll to Top