امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16971
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ۲۱:۳۰

تخریب کامل طبقه هفتم ساختمان علاءالدین در روزهای آینده - ناکامی تلاش دشمن برای ناامن کردن پایتخت

فرهادی در جلسه شورای اداری خبر دادتخریب کامل طبقه هفتم ساختمان علاءالدین در روزهای آینده/ ناکامی تلاش دشمن برای ناامن کردن پایتخت

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تهران پیرامون پاساژ علاالدین گفت: صاحب این ساختمان در سال ۹۱ اقدام به احداث طبقه هفتم کرد و مقدمات کار را هم انجام داد و ۲۳ میلیارد تومان هم پرداخت کرد اما کمیسیون ماده ۱۰۰ به صلاح ندانست و حکم به تخریب داد سپس صاحب آن ساختمان شکایت کرد و دیوان عدالت هم حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ را تایید کرد.

وی در ادامه افزود: در ادامه نیز نامه‌ای از نظام مهندسی به ما ارسال شد که اگر شیوه اصولی در تخریب انجام نگیرد ۶۰۰ کسبه در بقیه طبقات آسیب می‌بینند شورای تامین ما پیگیری کرد که حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ اجرا شود منتهی بطوریکه به دیگران آسیب نرسد.

فرماندار تهران تصریح کرد: در حال حاضر دیواره های طبقه هفتم ۱۰۰ درصد برداشته شده سقف آن نیز تا ۵۰ درصد برداشته شده و مابقی آن در روزهای آینده انجام می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ حکمِ تخریب در طول سه سال اخیر در حوزه تهران اجرا کرده‌ایم که در نوع خود بی سابقه است گفت: باتوجه به حادثه پلاسکو و با توجه به موضوع مقاوم سازی سایر ساختمان ها، شورای تامین نیز این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای دولت اظهارداشت: ازجمله دستاوردهای دولت خودکفایی گندم است و اکنون آماده ایم نزدیک به ۳میلیون تن گندم را صادر کنیم.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کرد ناامنی هایی توسط ایادی‌اش در داخل بخصوص پایتخت انجام دهد اما به برکت سربازان گمنام امام زمان و نهادهای امنیتی و در راس آن فرماندهی کل قوا امنیت ما در جهان کم نظیر است.

فرهادی همچنین از آماده بهره‌برداری بودن ۴۸ پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر با اعتبار ۸۳۳ میلیارد تومان 

انتهای پیام/






Scroll to Top