امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16765
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ ۰۳:۳۰

بازی هجومی برای کسب 3 امتیاز در دستور کار است - لعنت بر میکروفون‌های آلوده و قلم‌های عمروعاصی

قلعه‌نویی:بازی هجومی برای کسب 3 امتیاز در دستور کار است/ لعنت بر میکروفون‌های آلوده و قلم‌های عمروعاصی

امیر قلعه‌نویی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: نسبت به دور رفت دو امتیاز بیشتر گرفته‌ایم، اما نگاه ما به رقیب است و باید تلاش کنیم تا به صدر جدول برسیم.

وی گفت: در بازی برابر نفت آبادان بازیکنان تیم انگیزه لازم را نداشت، چون تماشاگران پرشور حضور نداشتند، اما تماشاگران در بازی فردا حضور خواهند داشت و موجب طراوت و شادابی در این بازی خواهند شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام آن چمنی نبود که انتظار داشتیم و نمی‌دانم چرا در این مورد چمن تبریز نسبت به چمن مشهد و اصفهان ضعیف‌‌تر است، باید به این مورد نیز اشاره کنم که چمن ورزشگاه یادگار امام چمن جوانی است و اگر بیش از حد از وی کار کشیده شود تا پایان فصل جواب نخواهد داد.

قلعه نویی در مورد رقیبش در بازی فردا گفت: تیم‌های کاظمی تیم‌های سختکوشی هستند و بازی با این تیم‌ها سخت است و فردا با ماشین سازی بازی راحتی پیش رو نداریم، اما ما هم تیم تراکتورسازی هستیم و برای پیروزی به میدان می رویم

وی افزود: یکی از بهترین دوران مربیگری‌ام را در تراکتورسازی طی می‌کنم و بزرگترهای تیم واقعا بزرگی می‌کنند و تیم از هر لحاظ در وضعیت خوبی قرار دارد و امیدواریم بازیکنان مصدوم نیز به بازی‌ها برسند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز خاطرنشان ساخت: قبلا یک بودجه‌ای در اختیار تیم بود که آن هم قطع شده و آقای آجرلو به تنهایی به دنبال تامین هزینه‌های تیم است و   وضعیت تیم ما نیز در پیامک‌ها خوب نیست و حتی در تعداد هواداران در پیامک ریزش داشته‌ایم.

وی گفت: خدا لعنت کند آن میکروفن‌های آلوده و قلم‌های عمر و عاصی‌شان که مردم را از فوتبال دور کردند و باعث کاهش تماشاگر شدند و تنها جایی که از بردن و باختن لذت نمی برند، ایران است.

قلعه‌نویی گفت: ما باید خودمان در زمین حق‌مان را بگیریم و باید کار خودمان را بکنیم اما این هفتمین بازی است که ما قبل از پرسپولیس بازی می‌کنیم و در این مورد عدالت رعایت نشده است و قرار است از این بعد بازی‌ها به تساوی بین تراکتورسازی و پرسپولیس برگزار شود و این منطقی نیست.

انتهای پیام/60017/ج30






Scroll to Top