امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16378
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ۰۳:۳۰

آژانس امنیت ملی آمریکا، پوتین را به تلاش برای کمک به انتخاب ترامپ متهم کرد

ادامه جنجال‌ها بر سر دخالت روسیه در انتخابات آمریکاآژانس امنیت ملی آمریکا، پوتین را به تلاش برای کمک به انتخاب ترامپ متهم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در تازه‌ترین گزارش اطلاعاتی درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا، آژانس امنیت ملی آمریکا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را به صدور فرمانی برای اثرگذاری بر نتیجه انتخابات متهم کرده است.

این نهاد اطلااتی با متهم کردن پوتین به طرفداری از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا ادعا کرده رئیس‌جمهور روسیه برای تضعیف تبلیغات هیلاری کلینتون تلاش کرده است. 

این گزارش اداع می‌کند که روسیه با انجام اقدامات مخفیانه اطلاعاتی نظیر فعالیت‌های سایبری، کمک گرفتن از رسانه‌های دولتی و خرید کاربران شبکه‌های اجتماعی در این راستا تلاش کرده است. 

ترامپ، روز جمعه بعد از نشست توجیهی با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا حملات سایبری روسیه به آمریکا در جریان انتخابات را تأیید کرد اما گفت این اقدامات تأثیری بر نتیجه نهایی انتخابات نداشته‌اند. 

وی ساعاتی قبل‌تر در مصاحبه با نیویورک‌تایمز جنجال‌ها در این مورد را «زد و بند سیاسی» خوانده و گفته بود عده‌ای به دنبال گرفتن انتقام شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا هستند. 

انتهای پیام/ * 






Scroll to Top