امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16117
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۰۰

سلطانی‌فر: استعفای طاهری را از خودشان بپرسید - پیگیری‌های حقوقی درباره فدراسیون تیراندازی در حال ان

ماده 10 اساسنامه باید اصلاح شودسلطانی‌فر: استعفای طاهری را از خودشان بپرسید/ پیگیری‌های حقوقی درباره فدراسیون تیراندازی در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانى فر وزیر ورزش و جوانان که امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری حضور داشت گفت: از رییس جدید فدراسیون دوچرخه سوارى مى خواهم برنامه اى فراتر از قهرمانى در آسیا داشته باشد.

وی افزود: استعدادیابى و توجه به نقاط محروم و مرزى از جمله وظایف آقاى قمرى باشد. باز هم تاکید مى کنم رشد و توسعه در سایه آرامش و تعامل است، خانواده بزرگ دوچرخه سوارى هم از این قاعده مستثنى نیست.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مجمع فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: از زمانی که دوره ما در وزارت ورزش آغاز شد برنامه ما این بود که فدراسیون‌های بدون سرپرست را هر چه زودتر انتخابات‌شان را برگزار کنیم. تاکنون چند مجمع برگزار شده و دو مجمع دیگر را هم 27 دی و 5 بهمن ماه در پیش داریم. سال آینده هم سعی می‌کنیم دوره فدراسیون‌هایی که به پایان می‌رسد را در موعد مقرر برگزار کنیم.

وی در مورد مجمع امروز دوچرخه‌سواری گفت: رئیس جدید آرای بالایی را کسب کرد که همین موضوع بار سنگینی را روی دوش او آورد. باید در بخش پیست جدی‌تر کار کنیم و از استعدادهایی که داریم، استفاده خوبی داشته باشیم. در حال حاضر تعدادی پیست آماده شده و وقتش رسیده که نگاه جدی به سکوهای آسیایی و جهانی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اصلاح اساسنامه‌ها عنوان کرد: اصلاحاتی که باید انجام دهیم، موردی است. بخش اول ماده 10 است و برخی فدراسیون‌های جهانی به آن معترض هستند که باید اصلاح کنیم. یک تیم کاری مشخص داریم که کارها را انجام دهد و فکر می‌کنم نهایتا تا یکسال آینده همه چیز نهایی شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه گفته می‌شود معاونت همگانی حذف خواهد شد، گفت: من این موضوع را الان از شما می‌شنوم.

سلطانی‌فر در مورد اینکه گفته شده طاهری سرپرست پرسپولیس از سمت خود استعفا داده، عنوان کرد: بحثی به نام استعفا وجود ندارد و هر کسی آن را گفته باید از خودش بپرسید.

وی در مورد اینکه وضعیت اداره تیراندازی چگونه خواهد شد، گفت: پیگیری‌های حقوقی در حال انجام است و مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه برنامه‌های وزارت وزش برای حمایت از دوچرخه‌سواری چگونه خواهد بود، گفت: ما ستاد بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 را تشکیل داده‌ایم و علاوه بر آنها مسابقاتی همچون داخل سالن و کشورهای اسلامی را هم داریم. تلاش می‌کنیم منابع مورد نیاز را در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهیم و هر فدراسیونی که برنامه‌‌های بهتری داشته باشد منابع بیشتری به آن تعلق می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود 430 میلیون تومان در فدراسیون دوچرخه‌سواری برای خرید دوچر‌خه گم شده بود، گفت: نهادهای نظارتی در حال پیگیری هستند و تا زمانی که مشخص نشود نمی‌توان اظهار نظری کرد.

سلطانی‌فر همچنین در مجمع انتخاباتی عنوان کرد: بار سنگینی روی دوش رئیس جدید گذاشته شد. مشکلات زیادی در کشور داریم و منابع هم محدود است که باید به خوبی از آنها استفاده کنیم. تا الان دوران رقابت بوده و از این به بعد رفاقت‌ها شروع می شود و امیدواریم رئیس جدید از توانمندی بقیه نامزدها در اداره امور فدراسیون استفاده کند.

وی ادامه داد: هنر مدیریت در این است که از ظرفیت‌ها استفاده کند و توسعه در سایه ثبات و دور از حاشیه و هیاهو بودن اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/س

 






Scroll to Top