امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 15985
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۰۲:۳۰

عالیشاه: تلاش کردم در تیم بمانم که نشد - ایستگاه اول و آخرم لباس سرخ پرسپولیس است

حاضر بودم با درد مقابل سیاه‌جامگان بازی کنمعالیشاه: تلاش کردم در تیم بمانم که نشد/ ایستگاه اول و آخرم لباس سرخ پرسپولیس است

امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص جدایی‌اش از تیم پرسپولیس به دلیل مشمول خدمت سربازی شدن گفت: دوست نداشتم در این شرایط از پرسپولیس جدا شوم و همه تلاشم را کردم تا در تیم بمانم اما اگر در پرسپولیس باقی می‌ماندم این تیم به دلیل مشکلات قانونی ضرر می‌کرد. 

وی ادامه داد: جدایی از پرسپولیس و هواداران با معرفت آن واقعا برایم سخت است اما مجبور بودم که بروم. مطمئن باشید دوباره پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن می‌کنم چراکه ایستگاه اول و آخر من در فوتبال همین پرسپولیس است. 

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه او می‌خواهد به تراکتورسازی برود و پرسپولیس و تراکتورسازی هر دو در کورس قهرمانی هستند، اظهار داشت: من در مکتب پرسپولیس فوتبال یاد گرفتم و 4 سال عالی را در این تیم سپری کردم. در مکتب پرسپولیس یاد گرفتم که جوانمردانه فوتبال بازی کنم و قطعا هواداران هم دوست دارند نماینده خوبی برای آنها باشم. مطمئنا کم‌فروشی نخواهم کرد تا نشان دهم که یک پرسپولیسی همیشه جوانمردانه و با شرافت فوتبال بازی می‌کند. 

عالیشاه در خصوص اینکه وضعیت دستش به کجا رسیده، اظهار داشت: متاسفانه بازی با سیاه‌جامگان را هم از دست دادم چراکه گچ دستم را هنوز باز نکردم. باور کنید سه روز قبل از دستم ام آر آی گرفتم تا اگر امکانش بود گچ دستم را باز کنم و حتی می‌خواستم با درد برای پرسپولیس بازی کنم اما پزشکان گفتند که نباید این کار را انجام دهم هرچند که خیلی اصرار داشتم برای پرسپولیس بازی کنم. می‌خواستم آخرین بازی را قبل از جدایی برای پرسپولیس انجام د هم اما با توصیه پزشکان این اتفاق نیفتاد. 

وی درباره اینکه چه زمانی راهی تبریز خواهد شد، خاطرنشان کرد: فعلا چیزی مشخص نیست. در حال حاضر کارهایم را انجام می‌دهم اما چیزی که مشخص است این است که بعد از بازی با سیاه‌جامگان به کارهای جدایی‌ام رسیدگی خواهم کرد.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که چه زمانی گچ دستش را باز می‌کند، گفت: نهایتا تا 10 روز دیگر گچ دستم را باز می‌کنم.

انتهای پیام/






Scroll to Top