امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 14629
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ۲۲:۰۰

ترافیک پرحجم محور رشت‌ ـ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل - احتمال تمدید 2 ساعته محدودیت ترافیکی در این دو

فرمانده پلیس راه گیلان خبر دادترافیک پرحجم محور رشت‌ ـ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل/ احتمال تمدید 2 ساعته محدودیت ترافیکی در این دو محور

مهیار رستگار امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی گیلان اظهار کرد: اکنون در بیشتر محورهای گیلان شاهد ترافیک هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک تمام محورهای ارتباطی گیلان نیمه سنگین است، افزود: ترافیک در محورهای خروجی رشت‌ ـ‌ قزوین، آستارا‌ ـ‌ اردبیل و رودسر ـ‌ چابکسر پرحجم و نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک در بقیه محورهای این استان را نیمه سنگین و روان خواند و تصریح کرد: از ابتدای صبح امروز محدودیت ترافیکی در دو محور ارتباطی گیلان اعمال شده است.

وی اعمال محدودیت ترافیکی را در محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل عنوان کرد و گفت: محدودیت ترافیکی برای خودروهای باربری و سنگین در این دو محور تا ساعت 24 امشب ادامه دارد و در صورت نیاز دو ساعت دیگر تمدید می‌شود.

رستگار با اشاره به اینکه حجم خودروها در دو محور اصلی رشت‌ـ‌قزوین و آستارا‌ـ‌اردبیل بیشتر است، خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهیم مقررات را رعایت کنند.

وی رعایت فاصله با خودروی جلویی را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: با توجه به تاریکی شب، میزان دید کاهش می‌یابد بنابراین رانندگان باید دقت بیشتری داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان سرعت و سبقت غیرمجاز را حادثه‌ساز خواند و متذکر شد: با توجه به ترافیک نیمه‌سنگین رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند تا به سلامت به مقصد برسند.

انتهای پیام/2300/ن20/






Scroll to Top