امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 14615
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۰۰

خروج مسافران از گیلان به ساعت پایانی موکول نشود - محدودیت ترافیکی از 7 صبح فردا در محور رشت ـ‌ قزوی

فرمانده پلیس راه گیلان:خروج مسافران از گیلان به ساعت پایانی موکول نشود/ محدودیت ترافیکی از 7 صبح فردا در محور رشت ـ‌ قزوین

مهیار رستگار امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی گیلان اظهار کرد: به پایان تعطیلات نزدیک می‌شویم و فردا حجم ترافیک سنگینی برای محورهای ارتباطی گیلان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای مدیریت بهتر ترافیک محورهای رشت‌ ـ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل و بلعکس محدودیت ترافیکی برای خودروهای کامیون و تریلر اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه اعمال محدودیت ترافیکی از ساعت 7 صبح فردا تا 12 شب انجام می‌شود، تصریح کرد: فردا حجم خروجی استان زیاد است.

وی ادامه داد: از مسافران و گردشگران گیلان می‌خواهیم زمان خروج خود از این استان را به ساعت پایانی موکول نکنند و صبح زود خارج شوند زیرا افزایش حجم خروجی در ساعت پایانی موجب کندی در عبور و مرور می‌شود.

رستگار با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوای بارانی گیلان، خاطرنشان کرد: جاده‌های استان به دلیل بارندگی امروز و فردا لغزنده است و رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

وی درباره تصادفات ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در جاده‌های گیلان متذکر شد: در چند روز گذشته کمترین میزان تصادفات را در جاده‌های گیلان داشتیم.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: در مدت مذکور تنها یک مورد تصادف موتورسیکلت با سواری در جاده‌های استان رخ داد که منجر به فوت راکب شد.

وی میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای در گیلان طی تعطیلات مذکور را نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ن20/






Scroll to Top