امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12510
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۰۰

تشخیص علت وقوع حادثه ایرباس اترک نیازمند بررسی است - باند فرودگاه ۲ ساعت پس از حادثه دیشب باز شد

مقام مسئول سازمان هواپیمایی به فارس خبر دادتشخیص علت وقوع حادثه ایرباس اترک نیازمند بررسی است/ باند فرودگاه ۲ ساعت پس از حادثه دیشب باز شد

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: شب گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس 320 شرکت هواپیمایی اترک به شماره پرواز 1943 هنگام پرواز (تیک‌آف) دچار مشکل شد.

وی افزود: به محض وقوع اتفاق برای این هواپیما و خروج آن از باند یگان‌های امدادی به سرعت حاضر شدند و مسافران را از هواپیما تخلیه کردند و این حادثه هیچگونه مشکلی برای مسافران از نظر جانی ایجاد نکرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: بلافاصله بعد از خروج از باند این هواپیما تیم کارشناسی استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در صحنه حادثه حاضر شدند که معاونت استاندارد پرواز و مدیرکل بررسی سوانح در این گروه بودند.

وی ادامه داد: بروز این اتفاق و خروج از باند هواپیمای ایرباس موجب توقف کوتاهی برای پروازهای مهرآباد شد که با تلاش نیروهای ایمنی زمینی فرودگاه مهرآباد و همکاری عوامل فرودگاهی، امنیتی و انتظامی در کمتر از 2 ساعت با انتقال باند فرودگاه مهرآباد پروازها عملیاتی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: اعلام دلیل وقوع حادثه بدون بررسی‌های کارشناسی کاملاً غیرتخصصی است و مطرح شدن علت حادثه فقط منوط به بررسی‌های کارشناسی کارشناسان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری است.

بنابراین گزارش؛ شب گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس حدود ساعت 22:20 هنگام پرواز و جدا شدن از باند فرودگاه مهرآباد دچار حادثه شد و از باند خارج شد.

در مدت 2 ساعتی که باند پرواز بسته بود پروازها به فرودگاه اصفهان هدایت شد.

انتهای پیام/م






Scroll to Top