امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 11196
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰

مهار و اطفای کامل آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی‌سینا - علت دقیق حادثه و میزان خسارات در دست بررسی

فرماندار بندر ماهشهر خبر دادمهار و اطفای کامل آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی‌سینا/ علت دقیق حادثه و میزان خسارات در دست بررسی

منصور قمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل سانحه و اعزام شده از دیگر مناطق، آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی‌سینا ساعتی پیش به طور کامل مهار شد.

وی افزود: جای نگرانی وجود ندارد و شرایط به حالت کاملاً عادی بازگشته و آتش‌سوزی مهار شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه این سانحه هیچ تلفات جانی در پی نداشته، متذکر شد: علت دقیق این حادثه و میزان خسارات‌ وارده به زودی مشخص و اعلام خواهد شد.

قمر اضافه کرد: از همان دقایق اولیه وقوع حادثه تمام نیروهای امدادی و آتش‌نشانی بسیج شده و به مهار آتش‌سوزی پرداختند، کمیته بحران نیز به سرعت تشکیل و معاونان استاندار و همچنین مدیرکل بازرسی خوزستان نیز در محل حاضر شدند.

وی یادآور شد: برای جلوگیری از تلفات جانی بلافاصله پتروشیمی بوعلی‌سینا و همچنین شرکت‌های مجاور مانند شهید تندگویان تخلیه و از وقوع فاجعه انسانی احتمالی پیشگیری شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان تصریح کرد: وقوع چنین حوادثی در صنعت اجتناب‌ناپذیر است و باید برای مقابله به موقع و مناسب با این دسته از سوانح تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی‌سینا از ساعت 17 و 25 دقیقه روز  چهارشنبه در واحد آروماتیک 3 این شرکت آغاز و ساعتی پیش به طور کامل مهار و اطفا شد.

علت اولیه این حادثه نشتی در یکی از ولوهای واحد پارازایلین اعلام شده است.

انتهای پیام/72029/چ20/






Scroll to Top