امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 9889
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۶:۳۰

ترکاشوند: با ابراهیمی درباره طارمی صحبت نکردیم - ابراهیمی: به مسئولان باشگاه گفتم او می‌خواهد از ای

آینده طارمی را چه کسی رقم می‌زند؟ترکاشوند: با ابراهیمی درباره طارمی صحبت نکردیم/ ابراهیمی: به مسئولان باشگاه گفتم او می‌خواهد از ایران برود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بحث باقی ماندن و یا نماندن مهدی طارمی در تیم فوتبال پرسپولیس این روزها تبدیل به علامت سوال بزرگی برای هواداران این تیم شده و آن‌ها نمی‌دانند که آقای گل لیگ برتر پانزدهم در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند یا نه.

عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی که پیش از این در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس عنوان کرده بود جدایی این بازیکن از جمع پرسپولیسی‌ها قطعی شده در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس در دیدار با محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی این باشگاه گفت: شب گذشته طارمی به این جمع بندی رسید که دیگر در ایران فوتبال بازی نکند البته او معتقد است که هرچه دارد از پرسپولیس و هواداران آن است اما بعد از مشورت‌هایی که با برخی از اهالی فوتبال انجام داده به این نتیجه رسیده که صلاح به رفتن به فوتبال اروپاست.

وی ادامه داد: طارمی بازیکن آزاد است و قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده است. امروز ساعت 10 صبح من هم به باشگاه رفتم و اینکه طارمی قصد ندارد در فوتبال ایران بازی کردن را ادامه دهد به ترکاشوند گفتم و به مسئولان پرسپولیس اعلام کردم که اگر می‌خواهند مهاجمی جذب کنند این کار را انجام دهند تا دست تیم خالی نماند. طارمی تصمیمش را برای رفتن از فوتبال ایران گرفته و این مسئله چیز عجیبی نیست که بخواهیم آن را کتمان کنیم. هیچ توافقی هم پیش از این انجام نشده است ما اعتقاد داریم باشگاه پرسپولیس به طارمی محبت زیادی کرده اما این بازیکن تصمیم دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و به همین دلیل کار به مذاکره نکشید.

با این همه محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس عنوان می‌کند که با ابراهیمی جلسه داشته اما این جلسه مربوط به طارمی نبوده است.

ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره وضعیت مهدی طارمی افزود: من و علی اکبر طاهری پیش از این با خود مهدی طارمی صحبت کرده بودیم و دو جلسه با او داشتیم قبل از دربی جلسه‌ای با طارمی برگزار کردیم و او گفت اجازه دهید دربی برگزار شود بعد صحبت می‌کنیم. شب قبل از بازی با راه‌آهن هم باز با طارمی صحبت کردیم که او گفت بگذارید این بازی تمام شود و بعد به باشگاه می‌آیم تا با هم صحبت کنیم اما از بعد از بازی با راه‌آهن دیگر او را ندیدیم.

وی درباره جلسه امروزش با ابراهیمی افزود: ابراهیمی امروز نامه‌ای مربوط به حسین ماهینی به باشگاه آورده بود تا آن را علی اکبر طاهری امضا کند تا این نامه به دست مسئولان سازمان نظام وظیفه برسد. ما درباره طارمی با یکدیگر صحبت نکردیم!

انتهای پیام/ا

 






Scroll to Top