امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 8951
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۰۹:۰۵
دسته: اجتماعی
پرینت
ایمیل
با عقد تفاهم نامه ای با اداره کل بهزیستی ؛

گروه وکلای نیک اندیش آغاز به کار کرد

دین مبین اسلام همواره به حمایت از نیازمندان به لحاظ مادی و معنوی سفارش اکید دارد. بدین سان افرادی هم هستند که برای پایبندی به این امر مقدس از حرفه ،تخصص و یا هنر خود در جهت رفع مشکلات نیازمندان و یا افراد کم بضاعت استفاده می کنند.

گروه وکلای نیک اندیش

به گزارش اصفهان تی وی، وکلا و حقوقدانان نیز خود را از این حیث مستثنا ندانسته اند و عده ای از آنان با راه اندازی گروهی با نام «وکلای نیک اندیش» دین خود را نسبت به افراد یا خانواده های نیازمند ادا می کنند.

نایب رئیس گروه وکلای نیک اندیش در باره دلایل شکل گیری این گروه می گوید: وکلای دادگستری اگر چه در قالب کانون وکلاء و بنا بر قانون فعالیت می کنند اما همواره یک صنف مستقل به شمار می آیند و در این میان جای خالی یک گروه حقوقدان در انجام فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و خیریه خالی بود.

به گفته سید مجتبی طباطبائی وکلای اصفهان در راه اندازی این گروه و در راستای حمایت از نیازمندان واقعی پیشگام شده اند و قرار است در اولین اقدام  و طی تفاهم نامه ای که با اداره کل بهزیستی منعقد شده است به سراغ افراد بی سرپرست و یا بد سرپرست رفته و چتر حمایت حقوقی خود را بر سر این اشخاص بگسترانند.

وی در مورد حوزه اختیارات گروه وکلای نیک اندیش نیز می گوید: ما بر آنیم که در حوزه های مختلف اعم از اجتماعی و یا فرهنگی و یا به طور مثال در حوادثی همچون «فاجعه منا »که منافع ملی و ارزشی مردم در خطر باشد از حقوق حقه مردم دفاع کنیم و تا جائیکه شعائر دینی به ما این اجازه را می دهد در مساله ورود پیدا کنیم.

نایب رئیس گروه وکلای نیک اندیش تاکید دارد که این گروه به حمایت از گروه یا حزب و دسته خاصی نمی پردازد و اقدامی عام المنفه و خیرخواهانه را در دستور کار خود قرار داده است.
گروه وکلای نیک اندیش مجموعه ای نوپا است که از اواخر سال 1394 فعالیت حقوقی خود را در زمینه های اجتماعی،فرهنگی و خیرخواهانه آغاز کرده است.


تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top