امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 7556
تاریخ انتشار: جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰

ائتلاف اصولگرایان 10 اقتصاددان دارد - آمریکا و غرب برای انتخاب نامزدها به مردم نشانی غلط می‌دهند

خبرگزاری فارس: ائتلاف اصولگرایان 10 اقتصاددان دارد / آمریکا و غرب برای انتخاب نامزدها به مردم نشانی غلط می‌دهند / چرا برخی پیگیری جایگاه ‌اقتصاد مقاومتی در برجام را تندروی می‌دانند

حدادعادل مطرح کرد
ائتلاف اصولگرایان 10 اقتصاددان دارد / آمریکا و غرب برای انتخاب نامزدها به مردم نشانی غلط می‌دهند / چرا برخی پیگیری جایگاه ‌اقتصاد مقاومتی در برجام را تندروی می‌دانند

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اقتصاد مقاومتی را راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: این‌که فردی سئوال می‌کند در برجام با اقتصاد مقاومتی چه می‌کنید؟ نباید اسم تندرو را به او نسبت داد.


‌به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامعلی حدادعادل عصر امروز در همایش بزرگ بصیرت‌افزایی و روشنگری انتخابات شهرستان ری ‌در مسجد ارشاد شهرری ‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را پایگاه معنوی پایتخت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: برای تلطیف آب و هوا به رودخانه نیاز است و اماکن مقدسه و بقاع متبرکه لازمه تلطیف فضای جامعه است.

وی گفت: حرم‌های مطهر و بقاع متبرکه برای تلطیف فضاها و دین‌داری مردم موثر است و مراکزی هستند که مردم را به سوی خود جذب می‌کند و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در پایتخت ایران اسلامی همین نقش مهم و برجسته را در تهران دارد.

پیشگامی مردم ری در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به صبغه، پیشگامی و پیشتازی شهرری در عرصه‌های مختلف تاریخ اسلام افزود: مردم مومن، خداجو، بصیر و ولایت‌مدار ری در عرصه‌های مختلف تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی پیشگام و پیشتاز بودند.

وی بیان داشت: تاریخ اسلام در عرصه‌های مختلف و از دوران مبارزات نهضت اسلامی و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تاریخ شاهد پیشتازی مردم ری بوده‌ایم، مردم این خطه در همه امور انقلاب پیشگا‌م بودند.

حدادعادل یادآور شد: در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، اداره جبهه و جنگ و عرصه‌های مختلف نقش موثر و به سزایی مردم ری به وضوح مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به دین‌داری و ایمان مردم شهرستان ری گفت: هر وقت نقشه تهران را در نظر بگیریم، متدین‌ترین مردم این استان در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) هستند.

ائتلاف بزرگ اصولگرایان محصول وحدت اصولگرایان است

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه ائتلاف بزرگ اصولگرایان محصول وحدت اصولگرایان است، ‌ادامه داد: در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به یک لیست واحد رای دهیم.

حدادعادل در ارتباط با لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان عنوان کرد: شورای اصولگرایان به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی و با راهنمایی‌های آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح با حضور 22 نفر شکل گرفت و تاکنون 10 نشست برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در این شورا تلاش زیادی شد تا از میان نیروهای داوطلب اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و افراد جدید 30 نفر انتخاب شوند، گفت: ‌مردم از امروز به‌ مدت یک هفته ز‌مان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس می‌توانند بیش از پیش با این افراد آشنا ‌شوند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از همه دلسوزان و پشتیبانان انقلاب اسلامی خواست با همت تمام این فهرست را به‌طور کامل به مردم معرفی کنند.

توضیح حدادعادل در ارتباط با ترکیب فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان

حدادعادل در ارتباط با ترکیب فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: تلاش شد در این لیست 30 نفر از افراد متخصص، متعهد، انقلابی و ... از میان همه دلسوزان و کاندیداهای انقلابی و اصولگرا انتخاب شوند که این لیست شامل چهار نفر از علما و روحانیون، 6 نفر از خواهران و 10 متخصص حوزه اقتصاد، دانشگاهیان، رزمندگان و جانبازان و ... می‌شود.

وی با تاکید بر هوشیاری بیش از پیش برای حضور آگاهانه در انتخابات عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد عناوینی مانند افراط، تندرویی و ... را به اصولگرایان نسبت می‌دهند که نباید فریب آن‌ها را خورد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه جمعی از وفاداران انقلاب و ولایت فقیه در طیف اصولگرایان سعی دارند آرمان‌های انقلاب اسلامی را دنبال کنند‌، افزود این‌که عنوان‌های افراط، تندروی را به آنان نسبت دادن، جفاست.

وی خطاب به برخی از مسئولان خاطرنشان کرد: نباید به جوانان، دلسوزان و پشتیبانان انقلاب اسلامی عنوان تندروی و افراط نسبت داد و با زدن برچسب افراط، تندروی و ... کاری نکنید که دیگر کسی سئوال و انتقاد سازنده نداشته باشد.

حدادعادل گفت: اصولگرایان به‌دنبال این هستند که مجلسی را تشکیل دهند که مشکلات کشور را که اهم آنها مسائل اقتصادی، معیشتی، بیکاری و ... است ‌حل کند.

وی اقتصاد مقاومتی را راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد: این‌که فردی سئوال می‌کند در برجام با اقتصاد مقاومتی چه می‌کنید؟ نباید اسم تندروی را به آن نسبت داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به توطئه‌های شوم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی بیان داشت: هیچ‌گاه آمریکا و هم‌پیمانانش با برجام و ... قصد ندارند نفعی حاصل مردم ایران اسلامی شود، چرا که آن‌ها دشمنی خودشان را در برهه‌های مختلف انقلاب به اثبات رساندند.

مراقب نفوذ سیاسی باشید/تبیین سیاست‌های متضاد آمریکا و غرب در ارتباط با انتخابات ایران اسلامی

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای نفوذ به خدمت گرفته‌اند، نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... را اولویت خود قرار داده‌اند و با طراحی سناریوهای مختلف به‌دنبال نفوذ سیاسی به‌واسطه انتخابات پیش‌رو هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و غرب که طی سال‌های گذشته بر تحریم انتخابات تاکید داشتند، امروز مردم را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنند، افزود: ‌آنها در تبلیغات خود تاکید دارند به چه افرادی رای دهیم، هرگز آنها به فکر مردم ایران نیستند بلکه می‌خواهند آدرس غلط به مردم بدهند لذا مردم باید با هوشیاری به افرادی که آن‌ها مطرح می‌کنند رای ندهند و به نقطه مقابل آن‌ها رای دهند.

انتخابات هفتم اسفند را جدی بگیرید/ هرکس به وظیفه انقلابی خود عمل کند

حدادعادل با بیان این‌که با رای مردم غیور ایران اسلامی چهار دوره توفیق خدمت به مردم در مجلس شورای اسلامی را داشته است، عنوان کرد: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جدی بگیرید.

وی ادامه داد: امروز هرکس باید در حد توان وظیفه انقلابی خودش را انجام دهد و به‌طور کامل به لیست اصولگرایان رای دهند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در پایان تصریح کرد: امید است دلسوزان انقلاب، نظام و ولایت همه مردم متدین شهرری را بسیج کنند و رای بالایی به فهرست اصولگرایان به‌طور جامع و کامل بدهند.

به گزارش فارس سخنران همایش بزرگ بصیرت‌افزایی و روشنگری انتخابات شهرستان ری، آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان بود.

غلامعلی حدادعادل، مهرداد بذرپاش، سید علی قریشی، مهدی وکیل‌پور، محمدجواد عامری شهرابی، فاطمه رهبر، لاله افتخاری، زهره طیب‌زاده نوری، فاطمه آریا، زهره الهیان، پرویز داودی، محمد سلیمانی، سید مسعود میرکاظمی، حسین مظفر، لطف‌الله فروزنده، محمد ناظمی اردکانی، مجتبی رحمان دوست، اسماعیل کوثری، محمدنبی حبیبی، حجت‌الله عبدالملکی و علیرضا زاکانی از جمله حاضران در این همایش بودند.

انتهای پیام/6224/ش40/ض1002

http://fna.ir/KHCHI4





Scroll to Top